La Marmotte
Er zou inderdaad sprake van zijn dat ze in één weekend zijn, maar de definitieve data zijn nog niet bekend. LM moet geloof ik vergunningen in 3 of 4 departementen aanvragen, dus dat kan ff duren.
michielvanleer schreef:Was van plan dit jaar en La marmotte te rijden en de dolomieten Marathon.
Word een lastig verhaal als ze een dag na elkaar plaats vinden.
Juist een supervette uitdaging!
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Vergis je niet in de afstand die je moet overbruggen tussen La Villa en Bourg. Het lijkt heel dichtbij, maar in werkelijkheid is het iets van 700 km. Natuurlijk is het wel mogelijk, maar het is wel gekkenwerk.
havana schreef:Vergis je niet in de afstand die je moet overbruggen tussen La Villa en Bourg. Het lijkt heel dichtbij, maar in werkelijkheid is het iets van 700 km. Natuurlijk is het wel mogelijk, maar het is wel gekkenwerk.
Helicopter zou misschien een mogelijkheid zijn
Zonder gekheid; als deze evenementen inderdaad in 1 weekend zijn, moet je van zeer goede huizen komen om ze ook allebei suc6vol te beeindigen! Zijn gewoon 2 vette bergetappes in 1 weekend! Met een week er tussen is het al zeer zwaar te noemen!
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
havana schreef:Vergis je niet in de afstand die je moet overbruggen tussen La Villa en Bourg. Het lijkt heel dichtbij, maar in werkelijkheid is het iets van 700 km. Natuurlijk is het wel mogelijk, maar het is wel gekkenwerk.
Klopt, ik heb ze dit jaar allebei gereden en ben dus op de maandag na de dolomieten marathon richting Bourg d'Oisans gereden. Dat is dus gewoon een dag rijden. Het schiet ook niet echt op. Eerst moet je over provinciale wegen uit de dolomieten komen, dan een stuk snelweg in Italië met een hele rits tolwegen en tenslotte nog een stuk door de alpen wat ook niet goed is voor je gemiddelde snelheid.
-
- Forum-lid
Helicopter zou misschien een mogelijkheid zijn
Zonder gekheid; als deze evenementen inderdaad in 1 weekend zijn, moet je van zeer goede huizen komen om ze ook allebei suc6vol te beeindigen! Zijn gewoon 2 vette bergetappes in 1 weekend! Met een week er tussen is het al zeer zwaar te noemen![/quote]
Precies, een week er tussen noem ik een reeele uitdaging.
Een dag erna noem ik gekkenwerk, als ik dat gemakkelijk zou kunnen, had de raboploeg een goede vervanger van Thomas Dekker gevonden haha
Zonder gekheid; als deze evenementen inderdaad in 1 weekend zijn, moet je van zeer goede huizen komen om ze ook allebei suc6vol te beeindigen! Zijn gewoon 2 vette bergetappes in 1 weekend! Met een week er tussen is het al zeer zwaar te noemen![/quote]
Precies, een week er tussen noem ik een reeele uitdaging.
Een dag erna noem ik gekkenwerk, als ik dat gemakkelijk zou kunnen, had de raboploeg een goede vervanger van Thomas Dekker gevonden haha
michiel