2e hands race fiets
-
- Forum-lid
lief zijn voor mekaar mannen
tarmac expert sram force
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr
- de zwarten
- Forum-lid HC
Als er gevochten wordt, bel dan maar de !
Je wordt neergeknuppeld met campa record zadelpennen en geboeid met super record 11 sp kettingen...
Je wordt neergeknuppeld met campa record zadelpennen en geboeid met super record 11 sp kettingen...
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
[quote="Scepticus"][quote="FW"]Ook erg aardig om me direct ff in een bepaald hoekje te plaatsen na 9 posts. [/quote]
Dat doe je zelf.....
[/quote]
En hoe doe ik dat dan wel? Heb je die smilie aan het eind niet gezien? Het was gewoon grappig bedoeld dus ik snap het sowieso niet.
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten zeggen ze wel eens... Zuurpruim(en).
Dat doe je zelf.....
[/quote]
En hoe doe ik dat dan wel? Heb je die smilie aan het eind niet gezien? Het was gewoon grappig bedoeld dus ik snap het sowieso niet.
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten zeggen ze wel eens... Zuurpruim(en).
Mijn liefje niet op de MSN over dit topic:
Daat sluit ik me bij aan.wat een lekkere kibbelaars weer zeg (..)
af en toe zijn mannen net vrouwen :S
-
- Forum-lid
[quote="FW"]Laatste post was van een maand terug en eerlijk gezegd zou het me aan mijn reet roesten hoe ik op jou overkom. Ook erg aardig om me direct ff in een bepaald hoekje te plaatsen na 9 posts. Anders ga je ff lekker naar de kermis om interessant te kunnen doen of zo.[/quote]
Heerlijk om meteen zo van leer te trekken naar aanleiding van 2 regeltjes tekst. Mocht je het kunnen waarderen, sorry dat ik er ook maar iets van gezegd heb......
Heerlijk om meteen zo van leer te trekken naar aanleiding van 2 regeltjes tekst. Mocht je het kunnen waarderen, sorry dat ik er ook maar iets van gezegd heb......