Het argument dat het afplakken van logo's tegen de vercommercialisering van de spelen werkt is in mijn ogen flauwekul. Ik ben van mening dat het afplakken veroorzaakt wordt door de vercommercialisering van de spelen. Door de contracten die de nationale olympische comitees, het IOC en de organisatie van de spelen hebben gesloten zijn er bepaalde zaken die in contracten worden geregeld, waaronder de vermelding van de eigen sponsoren van de betreffende sporters.
In mijn ogen zijn deze sponsoren de mensen die er voor zorgen dat de sporters hun sport op het hoogste niveau kunnen bedrijven, zij zorgen immers voor de materialen, danwel de financiën. Als je kijkt naar het schijntje wat de sporters van het NOC ontvangen, dan moeten er een aantal gewoon een baantje naast zoeken. Als dit zou inhouden dat er minder betaald wordt door sponsoren aan het evenement dan zeg ik so be it.
Merk afgeplakt op Oympische Spelen
Pinarello FP Paris, Ultegra SL Compact, Mavic Cosmic Carbone SLR, Conti GP 4000S
Wilier Triestina Cyclocross
http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties ... -den-hoorn" onclick="window.open(this.href);return false;
Wilier Triestina Cyclocross
http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties ... -den-hoorn" onclick="window.open(this.href);return false;