Over de wielersport en zijn beoefenaars.
-
panache
- Forum-lid
panache
16 jul 2008 01:31
lancev7 schreef:Nick nuyens naar Rabobank (ernstige roddel)
is ondertussen bevestigd (zo hoorde ik op sporza)
vriendelijke groet, Philip Albert
-
cubemeister
- Forum-lid
cubemeister
21 jul 2008 18:45
jep nuyens naar rabo!
misschien is het ook maar goed als thomas daar vertrekt op een of andere manier heb ik het idee dat die gast daar niet past. en tsja voor mij moet het ook bewezen worden of het echt een topper gaat worden. voorlopig kandie hardfietsen maar winnen en hardrijden zijn verschillende diciplines
stef clement naar rabo?
tarmac expert sram force
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr
-
bottecchia
- Forum-lid
bottecchia
21 jul 2008 18:49
Wielerrevue.nl komt met het bericht dat Cancellara een aanbieding van Tinkoff afslaat:
Volgens de Zwitserse boulevardkrant Blick zou Fabian Cancellara een aanbod van Oleg Tinkov van twee miljoen euro per jaar hebben afgeslagen. De wereldkampioen tijdrijden, einde contract bij CSC, denkt bij de nieuwe formatie Katyusha (vanaf 2009 opvolger van Tinkoff) niet het juiste nest te vinden. 'En geld is ook niet alles', zou Cancellara volgens Blick hebben gezegd. Verwacht wordt juist dat de renner vandaag op de rustdag bijtekent bij CSC en dat hij het dan met de helft moet doen.
-
bikeboss
- Forum-lid
bikeboss
22 jul 2008 20:46
Ik heb zo het vermoeden dat Cancellara dat Russische gedoe niet erg vertrouwt en vreest dat het geen lang leven beschoren is. Komt daarbij dat Tinkoff in het verleden ook veel dopinggeschorsten heeft aangetrokken, wat hun reputatie geen goed heeft gedaan (het feit dat het team een nieuwe naam krijgt verandert hieraan niets). Wie relatief jong is en verder kijkt dan snel geldgewin gaat m.i. niet naar die ploeg. Van een Mc Ewen bv. zou ik dat dan weer wel begrijpen: snel nog wat grote poen scheppen de laatste twee jaar van zijn carrière, zeker nu er met het opduiken van Cavendish voor hem waarschijnlijk niet zoveel glorie meer te rapen valt.
-
bikeboss
- Forum-lid
bikeboss
24 jul 2008 15:00
Gisteren op Sporza gehoord dat Milram Zabel liefst kwijt wil omdat ze vrezen voor het jaar te veel. In dat geval zou het gerucht 'Zabel naar QSE ter vervanging van Steegmans' aan betekenis winnen. Veel zal er vanaf hangen of de Duitser voldoende kan worden gemotiveerd om zich in dienst van Boonen te zetten. Indien, zoals bij zovelen, dat laatste jaar een 'pak de poen uitbolshow' wordt, kan QSE zijn budget beter aan anderen besteden. De professionele ingesteldheid van Zabel biedt wel een bepaalde garantie, doch in een recent verleden heeft Lefevre zich met het aantrekken van de 'oude' Van Petegem ook mispakt.
-
bikeboss
- Forum-lid
bikeboss
24 jul 2008 20:05
@ Gastheer
Volledig mee eens, maar het gaat erom dat het laatste jaar voor ieder renner iets speciaals is. Als QSE specifiek aan Zabel denkt, is dat vermoedelijk omdat zij verwachten op zijn beroepsernst te kunnen rekenen, ook al gaat het om zijn laatste jaar. Precies door de ervaring met Van Petegem hebben zij misschien hun conclusies getrokken.
-
bikeboss
- Forum-lid
bikeboss
24 jul 2008 20:09
Pozzato gaat naar Katyusha (is definitief)
-
maurice
- Forum-lid
maurice
24 jul 2008 20:33
Pozzato denkt toch alleen maar aan de poen en dit verbaast me dus niks.
Niets is wat het lijkt..
-
-robin-
- Forum-lid
-robin-
24 jul 2008 21:02
Zabel naar QSE is twijfelachtig, want hun budget is waarschijnlijk niet toereikend zei Lefevre in een interview op Sporza
-
maurice
- Forum-lid
maurice
24 jul 2008 22:32
Ik denk dat Zabel straks niet veel ijzers meer in het vuur heeft. Hij is tenslotte op leeftijd. Neemt niet weg dat ik het een fantastische coureur vind...
Niets is wat het lijkt..