Scott Addict R4 vs Ridley Noah
Naja...die campa-shimano discussie is al op andere plekken meer dan genoeg gevoerd dus daar zal ik maar niet op ingaan.
Dus wielen in zelfde prijsklasse zou ik dus kunnen kiezen voor bijv. de easton ea70...De ksyrium elites leken mij ook nog wel wat, zelfde gewicht en nog iets goedkoper.
Dus wielen in zelfde prijsklasse zou ik dus kunnen kiezen voor bijv. de easton ea70...De ksyrium elites leken mij ook nog wel wat, zelfde gewicht en nog iets goedkoper.
vinc schreef:Ik zou ook voor de Scott gaan!
Aan Ridley kleeft toch nog iets van een B-merk en de eerste damoclessen waren niet echt goed zeg maar...
Deze nieuwe noah voor 2009 heeft volgens mij toch niet veel van een B merk weg .
http://www.ridley-bikes.com/2008/images/fr/noah.jpg
-
- Forum-lid
Hoi,
ik heb de mogelijkheid een addict r4 te kopen, echter weet niet welke maat ik moet hebben. Ik twijfel tussen een L en een XL.
Ik ben 1.83 lang met een bbl van 90 en weeg 75 kg.
Ik fiets geen wedstrijden ofzo maar ik hoef ook niet te rechtop te zitten. Wie kan me uitsluitsel geven. (wellicht is de addict wel helemaal niet geschikt voor me??)
ik heb de mogelijkheid een addict r4 te kopen, echter weet niet welke maat ik moet hebben. Ik twijfel tussen een L en een XL.
Ik ben 1.83 lang met een bbl van 90 en weeg 75 kg.
Ik fiets geen wedstrijden ofzo maar ik hoef ook niet te rechtop te zitten. Wie kan me uitsluitsel geven. (wellicht is de addict wel helemaal niet geschikt voor me??)
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
@Amclassic-fan, ik rijdt nu op een cannondale six13 maat 58 of 59 (weet ik niet zeker)
en ik zit daar ook wel lekker op. Stuurpen is 12 cm. maar voor mijn gevoel zit de zadelpen te ver in het fram.
Nu kan ik die er wel verder uithalen maar dan kom ik niet bij de pedalen.
en ik zit daar ook wel lekker op. Stuurpen is 12 cm. maar voor mijn gevoel zit de zadelpen te ver in het fram.
Nu kan ik die er wel verder uithalen maar dan kom ik niet bij de pedalen.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Met een XL Addict heb je nog een halve cm minder zadelpen uit het frame steken. Maar dat is vooral een optisch verhaal. De vraag is vooral of je met de balhoofdbuis wegkomt. Met een CR1 XL zit je nagenoeg hetzelfde als op je Cannondale. Maar de Addict heeft een iets kortere balhoofdbuis en langere bovenbuis. Een XL lijkt me eigenlijk wel erg groot voor je lengte van 1m83.