Technische vraag zadel
Ik ben net naar de FM gereden, en het zadel schoot op de route van 6 km er 7 keer uit. Ik heb het probleem bij de FM uitgelegd en zij probeerde nog om het zadel te repareren, maar dat lukte niet. Ze hebben er een nieuw zadel opgezet! Hulde voor Jos Feron in Schimmert!!
Ik heb 't ook gehad (Specialized Toupé] en heb er zelfde Waalse Pijl mee uitgereden. Helaas had ik geen garantie (want 2de hands gekocht).
havana schreef:Ik heb 't ook gehad (Specialized Toupé] en heb er zelfde Waalse Pijl mee uitgereden. Helaas had ik geen garantie (want 2de hands gekocht).
Hoi,
Dat van geen garantie omdat je niet de originele eigenaar bent is onzin. Bij het bedrijf waarvoor ik werk (en op onze producten) hadden we vroegah ook een levenslange garantie met als extra note; 'As long as you own the product'.
Slaat natuurlijk helemaal nergens op en is ook later gerectificeerd en is nu Levenslange Garantie.
Waarom het nergens op slaat en in mijn geval ook gerectificeerd?
Maakt natuurlijk niks uit of persoon A of B het product gebruikt. Als ik (persoon B) het koop van de origenele eigenaar (Persoon A) en het product krijgt een defect wat valt onder 'normaal gebruik' dan maakt het natuurlijk niet uit wie het product daadwerkelijk gekocht heeft.
Puur een manier van fabrikanten om onder garantie gevallen uit te komen.
Ik zal eens navragen in hoeverre het rechtsgeldig is om garantie te doen vervallen in geval van een verkoop maar ik meen me te herinerren dat het niet kan/mag. Puur een afschrik/beschermingsmiddel welke fabrikanten hanteren maar eventueel niet rechtsgeldig.
Wij hebben in ieder geval gekozen voor Life Time Warranty. Krijg je een defect na 10 jaar en is het oorspronkelijke product niet meer voorhanden dan krijg je een functioneel vergelijkbaar product.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Ik heb 't natuurlijk nagevraagd bij Specialized en het maakte inderdaad niet uit de hoeveelste eigenaar je bent, je moet alleen wel nog een bon hebben en die had ik sowieso al niet. Bovendien was het zadel al ouder dan een jaar (garantietermijn was één jaar).
Ik heb nu een nieuwe Toupé met ik meen 2 jaar garantie. De bon heb ik goed opgeborgen.
Ik heb nu een nieuwe Toupé met ik meen 2 jaar garantie. De bon heb ik goed opgeborgen.
havana schreef:Ik heb 't ook gehad (Specialized Toupé] en heb er zelfde Waalse Pijl mee uitgereden. Helaas had ik geen garantie (want 2de hands gekocht).
havana schreef:Ik heb 't natuurlijk nagevraagd bij Specialized en het maakte inderdaad niet uit de hoeveelste eigenaar je bent, je moet alleen wel nog een bon hebben en die had ik sowieso al niet. Bovendien was het zadel al ouder dan een jaar (garantietermijn was één jaar).
Hoi Haffffana,
Dan is het een duidelijke zaak natuurlijk aangezien je over de garantie termijn heen was.
Je zei echter in je post dat je geen garantie had vanwege het feit dat het zadel 2e hands was. Vandaar mijn reactie.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock