Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
SRAM Force crankstel compact *VERKOCHT*
Hoi Andromeda,
Ik zie toch af van Tube Wielen. Het wordt mooi afgeschilderd op het Wielen Forum maar dat gezeik als je lek rijdt etc. is me toch te veel lol.
Ik houd het wel bij mijn clinchers.
Succes met de verkoop. Mooie bak.
Mvg, Zorro
Ik zie toch af van Tube Wielen. Het wordt mooi afgeschilderd op het Wielen Forum maar dat gezeik als je lek rijdt etc. is me toch te veel lol.
Ik houd het wel bij mijn clinchers.
Succes met de verkoop. Mooie bak.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Mensen die dit soort fietsen wegdoen wegens 'beter' verdienen geen wieler-, maar een vuurpeloton. 't Is een schande.
Helaas zijn de centjes na een tweede titanium fiets in een halfjaar tijd een beetje op. Want die wielen had ik best willen hebben.
Helaas zijn de centjes na een tweede titanium fiets in een halfjaar tijd een beetje op. Want die wielen had ik best willen hebben.
[quote="andromeda"]Dan maar een vuurpeloton (..)[/quote]
Je heldhaftige karakter doet mij glimlachen op dit late tijdstip. Ik zal mij beraden op gratie. Gegroet en weltrusten.
Je heldhaftige karakter doet mij glimlachen op dit late tijdstip. Ik zal mij beraden op gratie. Gegroet en weltrusten.
Post aangepast, de Dura Ace groep blijft (is niet meer voor een "normale"prijs te verkopen door de komst van de nieuwe) en heb er voor gekozen om de Force groep weg te doen.
Is nog in zeer goede staat en uitgevoerd met Blackspire tandwielbladen (50-34 compact) en Oval concepts remmen ipv de originele Force. Totaal prijs voor deze groep € 600,00 incl verzenden.
Is nog in zeer goede staat en uitgevoerd met Blackspire tandwielbladen (50-34 compact) en Oval concepts remmen ipv de originele Force. Totaal prijs voor deze groep € 600,00 incl verzenden.
"Try not. Do or do not......there is no try"