Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Tommeke tommeke...... (dommeke dommeke)

kaj1500
Forum-lid

kaj1500 10 jun 2008 11:29

Misschien kan hij voor de witte trui gaan;)
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.

thja14
Forum-lid

thja14 10 jun 2008 11:30

Ongelooflijk dat iemand die met drank op 2maal de maximaal toegestane snelheid rijdt niet vast wordt gezet. Is gewoon een misdrijf.

Zijn cocaine gebruik, daar brengt hij in ieder geval niet direct anderen me in gevaar, het is natuurlijk wat anders als hij inderdaad zou dealen.

Verder zou iemand die in zijn positie verkeerd eigenlijk zichzelf wel wat bewuster mogen zijn van de invloed die hij indirect heeft op zijn (jonge) fans.
Passie voor het fietsen en de fietsen.

pantani
Forum-lid

pantani 10 jun 2008 11:33

kaj1500 schreef:Misschien kan hij voor de witte trui gaan;)

Tis geen Coke,maar waarom niet voor Bollekestrui?
il magnifico

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 10 jun 2008 11:41

Deze roddel gaat al langer en nu is het eindelijk bevestigd.

Heel dom en ook heel jammer.

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 10 jun 2008 11:51

Toevallig hadden we het afgelopen weekend bij Parijs-Roubaix over Boonen. Hij is uiteraard een renner met een imposante erelijst maar zijn probleem lijkt te zijn dat hij de weelde kennelijk niet helemaal aan kan. Grote snelheidsovertredingen, een zwaar ongeluk, met drank op achter het stuur, relatie met een heel jong meisje, en zo kunnen we misschien nog wel even door gaan. Zeker nu de al langer rondzingende geruchten over het gebruik van coke dus worden bevestigd.

Ik kan me zelf wel voorstellen dat het moeilijk is om als jonge man normaal te blijven doen als mensen je zo aanbidden. Vergis je niet hoe zwaar de druk is voor iemand die op jonge leeftijd zoveel wint en met name juist ritten als Vlaanderen en Parijs-Roubaix. Dan ben je een god in Vlaanderen. Maar dat neemt niet weg dat je altijd nog zelf verantwoordelijk bent voor je daden en dat je nergens toe bent gedwongen. Je maakt zelf de keuze om iets wel of niet te doen. En Boonen heeft daar duidelijk een probleem mee.

Ik ben wel benieuwd naar de reactie van de Tour directie. Mag Quickstep nu thuisblijven, is alleen Boonen niet welkom of doen ze hier niets mee?

fsc_87
Forum-lid

fsc_87 10 jun 2008 11:59

Natuurlijk belachelijk stom van hem. Maar hij kan de komende twee jaar daar eens goed over nadenken, want dan is hij dus geschorst.

ibie
Forum-lid

ibie 10 jun 2008 12:03

Ik ben wel benieuwd naar de reactie van de Tour directie. Mag Quickstep nu thuisblijven, is alleen Boonen niet welkom of doen ze hier niets mee?

Astana toch in de tour?
Pinarello FP3 Blue, Ultegra, Mavic Ksyrium
Ridley Scandium, Ultegra, Easton Vista
Cube LTD SL

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 10 jun 2008 12:12

FSC_87 schreef:Natuurlijk belachelijk stom van hem. Maar hij kan de komende twee jaar daar eens goed over nadenken, want dan is hij dus geschorst.
Volgens Sporza hoeft hij niet te vrezen voor een schorsing, omdat hij buiten competitie is betrapt. Cocaïne is dan niet strafbaar.

giosbeast
Forum-lid

giosbeast 10 jun 2008 12:26

Geloofwaardigheid van meneer Boonen is nu wel helemaal weg, benieuwd hoe de sponsor (Quickstep) het vindt om in relatie te worden gelegd met een snuivende rennert...

stavros
Forum-lid

stavros 10 jun 2008 12:44

Beetje jammer dit allemaal, maar het is min of meer al voorspeld natuurlijk.
Aangezien het buiten de competitie om is zal alles wel door de vingers gezien worden... hoop eigenlijk van niet, maar verwacht het wel.
Greetz

hoorn
Forum-lid

hoorn 10 jun 2008 12:45

Jammer, Ik had altijd wel bewondering voor Tom Boonen als fietser.
Ik heb het voor de zekerheid even nageken, narcotica zijn alleen in wedstrijdverband verboden. Hij zal dus niet door de UCI geschorst gaan worden. Strafrechtelijk zal het allemaal lastig worden, in verband met de juridische status van het verkregen bewijsmateriaal. Maar goed, we wachten wel af wat er gebeurt.
Pinarello FP Paris, Ultegra SL Compact, Mavic Cosmic Carbone SLR, Conti GP 4000S
Wilier Triestina Cyclocross
http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties ... -den-hoorn" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie