Terugroepactie Red Bull Pro SL
-
- Forum-lid
Rik Ik heb de mail gisteren (29/5) ontvangen. Ik ga vanavond de vork er maar eens uitsleutelen ....
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"
Ik heb geen mail ontvangen! Mijn fiets is van 26 april. Met een beetje geluk val ik er dus buiten...
@ Ted, ook een mail ontvangen?
Zou goed kunnen dat ze de mail namelijk alleen sturen naar de personen met de betreffende voorvorken binnen de serie.
@ Ted, ook een mail ontvangen?
Zou goed kunnen dat ze de mail namelijk alleen sturen naar de personen met de betreffende voorvorken binnen de serie.
-
- Forum-lid HC
Zou gewoon een vervangende vork (desnoods ongespoten) eisen. Wat betreft dat bezoekje aan de eifel: ken de wegen daar op mijn duimpje en als er een al defect in je vork zit ga je hem daar gegarandeerd tegenkomen...
-
- Forum-lid HC
Voorrem is niet nodig, enkel de stuurpen losdraaien, losmaken en carbon buus naar beneden drukken (centimeter of vijf is voldoende want dan zie je het nummer volgens mij al).
-
- Forum-lid
Mijn serienummer is 1272 en da's mooi shit! Vork valt dus in de terugroepronde. Ik voel me echter een beetje machteloos staan. Wat kan ik nu doen? Wachten tot na 23 juni is geen optie, maar doorfietsen met deze vork kan ook niet
Mag ik even heel hard vloeken?
Mag ik even heel hard vloeken?
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"
Natuurlijk!!
Ik zou daar ook behoorlijk van balen, ik snap niet dat ze niet bijhouden welke nummers ze in de desbetreffende kleur hebben gespoten, dan wisten ze op voorhand hoeveel zwarte, blauwe, .. en ... ze moesten hebben, ik zou daar als bedrijf zeker rekening mee gehouden hebben, dan was die garantie afwikkeling in een uurtje gedaan geweest.
Is wel goed balen.
Sterkte,
Rik
Ik zou daar ook behoorlijk van balen, ik snap niet dat ze niet bijhouden welke nummers ze in de desbetreffende kleur hebben gespoten, dan wisten ze op voorhand hoeveel zwarte, blauwe, .. en ... ze moesten hebben, ik zou daar als bedrijf zeker rekening mee gehouden hebben, dan was die garantie afwikkeling in een uurtje gedaan geweest.
Is wel goed balen.
Sterkte,
Rik