[quote="wasbeer2006"]Xzal werkt bij mij ook het beste, wordt er het minste moe van.
Gisterenavond echt een soort aanval gehad, maarja toen ik daar na de auto's zag was het duidelijk vol met stuifmeel.[/quote]
Op de auto's was het vooral zand uit de Sahara. Maar er zit wel behoorlijk wat in de lucht. Ik heb het redelijk onder controle met Aerius, ik moet nog wel eens niesen of wat last van m'n ogen, maar 't valt wel mee. Zonder medicijnen kan ik niet eens meer buiten komen, omdat m'n ogen volledig dicht gaan zitten en ik alleen maar aan 't niesen ben.
Aerius staat niet op de dopinglijst overigens, wel zo makkelijk. Nog een paar weken en ik ben er weer vanaf, want dan zijn de bomen weer uit gedaan en van grassen heb ik geen last.
Hooikoorts
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Bij mij is het steeds minder geworden (8 - 41 jr). Nog niet helemaal weg maar in geen verhouding meer tot vroeger. 20 jaar geleden wel eens wat gebruikt maar als gevolg daarvan reed ik nog wel eens tegen 'n stoeprand aan en dus daarmee gestopt. Zonder zonnebril kom ik overigens niet buiten als de zon schijnt.
Mijn trainingen op bikeplanner.com