Misschien dat ge hier wat mee zijt:
Geen goede 2ehands-fiets voor €200? Inderdaad, er worden er niet zodanig veel te koop aangeboden dat ge er over zult struikelen tijdens uw zoektocht (op 't internet).
Maar toch: hier en daar schuilt een parelke.
Mijn advies loonatik: neem u tijd voor't zoeken naar een goede tweedehandsfiets. Dat heb ik een maand geleden ook gedaan en ben uiteindelijk uitgekomen bij een colnago uit de jaren 90. Ze heeft inderdaad wat standaard opknapwerk nodig, maar dit kan stap voor stap en (niet onbelangrijk) met spreiding van uitgaven: eerst de banden vervangen, dan de wielen, misschien de voorderrailleur of meteen de hele afmontage... stap voor stap dus, zodat ge niet meteen 600 euro in één keer moet uitgeven aan een fiets waar ge misschien over een maand of 7 al niet meer zot van staat.
Probleem is natuurlijk dat eenmaal ge bij een schone 2ehandsfiets uitkomt op't internet, deze fiets ook nog juist uw maat moet zijn. Zelf heb ik een week of twee alle tweedehandssites liggen afstruinen en had er nog lol in ook
kijk vooral eens op kapaza en voer dan als zoekterm (onder de rubriek racefietsen) uw maat in (bv '56') selecteer vervolgens op 'sorteren op prijs' en ge zijt vertrokken.
Is dit goed advies? Gezien 't feit dat ge 't zelfde budget voor ogen hebt als ik vorige maand, dat we dus in dezelfde situatie zaten en gezien 't feit dat er hier indertussen een schone fiets naast mij staat waar ik sebiet weer opspring richting god-weet-waar, denk 'k wel dat ge hier iets mee zijt
J'epere bien.
Mvg Panache