Hel van Twente woensdag 21 mei
Klinkt als een erg mooie tocht. Maar wat een rare dag de woensdag ipv het weekend. Jammer dat ik het pas zo kort van tevoren weet.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid HC
[quote="Timo 2.0"]Klinkt als een erg mooie tocht. Maar wat een rare dag de woensdag ipv het weekend. Jammer dat ik het pas zo kort van tevoren weet.[/quote]
Juist een mooie dag, lekker vrij nemen en fietsen maar!
Juist een mooie dag, lekker vrij nemen en fietsen maar!

Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Timo werkt in het onderwijs, dus vrij nemen zit er niet in. Staat tegenover dat hij in de zomer een maandje of 2 vrij heeft en in totaal zo'n 80 vakantiedagen heeft 

[quote="havana"]Timo werkt in het onderwijs, dus vrij nemen zit er niet in. Staat tegenover dat hij in de zomer een maandje of 2 vrij heeft en in totaal zo'n 80 vakantiedagen heeft
[/quote]
O, 80 maar ...............:rolleye:

O, 80 maar ...............:rolleye:
Geen zee te diep, geen berg te hoog.
[quote="Timo 2.0"]Klinkt als een erg mooie tocht. Maar wat een rare dag de woensdag ipv het weekend. Jammer dat ik het pas zo kort van tevoren weet.[/quote]
Dit is traditie, voortgekomen uit een tocht van mensen uit de hulpverlening, brandeweer, politie vanuit diverse landen.
Deze overnachten in het Preston Palces te Almelo.
Nu is dit een hele MOOIE tocht die een groot gedeelte door Duitsland gaat!!
Trouwens tijdens het NK wordt wederom het mooie Twente aangedaan!!
Dit is traditie, voortgekomen uit een tocht van mensen uit de hulpverlening, brandeweer, politie vanuit diverse landen.
Deze overnachten in het Preston Palces te Almelo.
Nu is dit een hele MOOIE tocht die een groot gedeelte door Duitsland gaat!!
Trouwens tijdens het NK wordt wederom het mooie Twente aangedaan!!
[quote="janjmagic"]O, 80 maar ...............:rolleye:[/quote]
En ik heb die vakantiedagen overigens hard nodig. Maar als jij lesgeven op een zwarte VMBO-LWOO school in Amsterdam Bos & Lommer ziet zitten dan mag je met mij ruilen hoor. Eens zien of je het dan nog zoveel vakantie vindt.
Campo, dank voor de toelichting. Ga jij over drie weken de Ronde van Overijssel (TC Rijssen) ook fietsen?
En ik heb die vakantiedagen overigens hard nodig. Maar als jij lesgeven op een zwarte VMBO-LWOO school in Amsterdam Bos & Lommer ziet zitten dan mag je met mij ruilen hoor. Eens zien of je het dan nog zoveel vakantie vindt.
Campo, dank voor de toelichting. Ga jij over drie weken de Ronde van Overijssel (TC Rijssen) ook fietsen?
[quote="Timo 2.0"][quote="janjmagic"]O, 80 maar ...............:rolleye:[/quote]
[/quote]
Ze zijn je gegund hoor die tachtig dagen vrij, maar ben je gedwongen om op die school les tegeven?
Ik zelf werk in drie ploegen in een klein groepje, helaas zijn er twee ziek, maar het lijkt mij een prachtige tocht, aanstaande zaterdag is er in drenthe de kleine venetie tocht 160 km rijden door het mooie drenthe, ook leuk.
gr,
Koos
[/quote]
Ze zijn je gegund hoor die tachtig dagen vrij, maar ben je gedwongen om op die school les tegeven?
Ik zelf werk in drie ploegen in een klein groepje, helaas zijn er twee ziek, maar het lijkt mij een prachtige tocht, aanstaande zaterdag is er in drenthe de kleine venetie tocht 160 km rijden door het mooie drenthe, ook leuk.
gr,
Koos
[quote="kalkko"]Ze zijn je gegund hoor die tachtig dagen vrij, maar ben je gedwongen om op die school les tegeven?[/quote]
Draai het eens om: waarom zijn al die mensen die het belachelijk vinden dat ik zoveel vakantiedagen heb (en ik kom er heel veel tegen die dat vinden) niet zelf leraar geworden? Precies. Niemand dwingt mij maar zonder die vrije dagen hou ik het niet vol.
Draai het eens om: waarom zijn al die mensen die het belachelijk vinden dat ik zoveel vakantiedagen heb (en ik kom er heel veel tegen die dat vinden) niet zelf leraar geworden? Precies. Niemand dwingt mij maar zonder die vrije dagen hou ik het niet vol.
Precies, banen zat in het onderwijs (mits je de juiste papieren hebt).
Timo, Nee ik wil niet met je ruilen! Kom regelmatig op diverse ROC locatie's in A'dam en weet dan ongeveer waar je tegen aanloopt. Respect!
[quote="Timo 2.0"][quote="janjmagic"]O, 80 maar ...............:rolleye:[/quote]
[/quote]
[/quote]
Geen zee te diep, geen berg te hoog.
-
- Forum-lid
Ik neem er ook een vrije dag voor.
De weersvoorspellingen zijn erg goed, dus gaan met die banaan!