Wat is jullie (fiets)vakantiebestemming 2009?
-
- Forum-lid
eind augustus begin september strijk ik neer in de provence
om de Mont Ventoux te gaan doen.
Ik ben me alvast aan een mooi boek begonnen over de kale berg.
En draai netjes mijn trainingsuurtjes
-
- Forum-lid
[quote="intersantos"][quote="drummie71"]
..Ik ben me alvast aan een mooi boek begonnen over de kale berg...[/quote]
Ja, hier precies hetzelfde. Heb inmiddels al het idee elk stuk en elke bocht te kennen, zonder dat ik er ooit geweest ben. Begin er al bijna zelfs schrik voor te krijgen...[/quote]
Ik vind het juist mooi de geschiedenis en alles wat er te zien is
geeft straks tijdens het fietsen extra moraal
Ook ik ga hem voor de 1e keer doen
ook de wetenschap van het verschil in temperatuur is handig om vooraf te weten.
..Ik ben me alvast aan een mooi boek begonnen over de kale berg...[/quote]
Ja, hier precies hetzelfde. Heb inmiddels al het idee elk stuk en elke bocht te kennen, zonder dat ik er ooit geweest ben. Begin er al bijna zelfs schrik voor te krijgen...[/quote]
Ik vind het juist mooi de geschiedenis en alles wat er te zien is
geeft straks tijdens het fietsen extra moraal
Ook ik ga hem voor de 1e keer doen
ook de wetenschap van het verschil in temperatuur is handig om vooraf te weten.
-
- Forum-lid
Van de zomer 10 dagen klimmen in de Franse Alpen met een maat van me:
Alp d'Huez - Col de la Madeleine - Col de Telegraphe/Galibier - Mont Ventoux en als toetje de Col de Bonette
Alp d'Huez - Col de la Madeleine - Col de Telegraphe/Galibier - Mont Ventoux en als toetje de Col de Bonette
Red Bull Pro SL 3000 Custommade Black Edition
Ik ga de MV hopelijk ook fietsen eind augustus,begin september.
Ik heb nog geen concrete plannen, ivm 2e kindje begin juni, dus het is nog allemaal afwachten.
Mijn plan zou dan zijn om er in een weekendje van te maken, donderdagochtend erheen rijden, 's avonds aankomen en dan 1 dag aclimatiseren, en zaterdag de MV op, en zondag's terug rijden...wel erg druk maar je moet er wat voor overhebben.
Het zal ook mijn eerste keer worden dus erg benieuwd.
Ik heb nog geen concrete plannen, ivm 2e kindje begin juni, dus het is nog allemaal afwachten.
Mijn plan zou dan zijn om er in een weekendje van te maken, donderdagochtend erheen rijden, 's avonds aankomen en dan 1 dag aclimatiseren, en zaterdag de MV op, en zondag's terug rijden...wel erg druk maar je moet er wat voor overhebben.
Het zal ook mijn eerste keer worden dus erg benieuwd.
Sensa
-
- Forum-lid
[quote="intersantos"]Vaison-La-Romaine. Aan de voet van de Mont Ventoux dussss[/quote]
Geinig, ik ook vanaf 19 juli
Geinig, ik ook vanaf 19 juli
Over 2 weken een week naar Gran Canaria.
Uiteraard MET FIETS.
Uiteraard MET FIETS.
Eind juni naar de Alpen, naar Oz Station (aan de voet van de Glandon). Volgend jaar maar eens een andere bestemming kiezen, want t is al de derde keer op deze plek. Tijd voor wat nieuws.
Eind juli naar een andere prachtlocatie: Mallorca. Helaas zonder fiets en ik denk niet dat mn vrienden t waarderen als ik m toch meeneem . Ik prop mn loopschoenen wel stiekem in mn tas.
Eind juli naar een andere prachtlocatie: Mallorca. Helaas zonder fiets en ik denk niet dat mn vrienden t waarderen als ik m toch meeneem . Ik prop mn loopschoenen wel stiekem in mn tas.