Alles over vakanties op én met de fiets

Rondje Mortirolo-Gavia, hoe?

buzz
Forum-lid

Gebruikersavatar buzz 16 mei 2008 18:07

@Dario: gevraagd wordt of de Mortirolo vanuit Grosio (dus niet vanuit Mazzo) lekker loopt, en of ie geasfalteerd is. Voorlopig is er geantwoord dat de klim verhard en -- afdalend -- vrij technisch is. Bovendien heeft Hans zelf het profiel met stijgingspercentages gevonden. En ja, hij wil nu alleen nog weten hoe die km's klimmend aanvoelen...

dario
Forum-lid

dario 16 mei 2008 18:17

Had ik even mislezen. Sorry hé! (hoe noem je een antwoord op een overbodig antwoord?)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

hansp
Forum-lid

hansp 16 mei 2008 18:28

[quote="Buzz"]@Dario: gevraagd wordt of Mortirolo vanuit Grosio (dus niet vanuit Mazzo) lekker loopt, en of ie geasfalteerd is. Voorlopig is er geantwoord dat de klim verhard en -- afdalend -- vrij technisch is. Bovendien heeft Hans zelf het profiel met stijgingspercentages gevonden. En ja, hij wil nu alleen nog weten hoe die km's klimmend aanvoelen...[/quote]

... wegens het ogenschijnlijk zeer onregelmatige karakter.

Dank je wel, Buzz. Kan ik meteen even van de gelegenheid gebruik maken om je te complimenteren met je prachtige bijdragen in deze groep. Veel plezier van gehad bij het voorbereiden.

roeieber
Forum-lid

roeieber 16 mei 2008 18:45

"Maar intussen begrijp ik dat nog niemand de kant vanaf Grosio gedaan heeft? Dat was namelijk de oorspronkelijke vraag."

Dat maakt het dan wel weer uniek.....
Scrijf jij een verslag van die kant, dan schrijf ik een verslag van de Mazzo kant, OK.
Veel plezier!

Een freestyle crankwrestler (die ga ik onthouden)
I Am SpeCiAliZed

hansp
Forum-lid

hansp 16 mei 2008 19:06

[quote="Roeieber"]"Maar intussen begrijp ik dat nog niemand de kant vanaf Grosio gedaan heeft? Dat was namelijk de oorspronkelijke vraag."

Dat maakt het dan wel weer uniek.....
Scrijf jij een verslag van die kant, dan schrijf ik een verslag van de Mazzo kant, OK.
Veel plezier!

Een freestyle crankwrestler (die ga ik onthouden)[/quote]

Lijkt mij een mooie deal! Houd je bij hoe vaak je omvalt? :p

Ik ben er nog niet uit welke het wordt (Grosio of Monno) en mijn maatjes hebben ook wat te vertellen, maar jullie krijgen een verslag.

Misschien horen we ook nog wat van Mac94.

buzz
Forum-lid

Gebruikersavatar buzz 16 mei 2008 19:30

[quote="Dario"]Had ik even mislezen. Sorry hé! (Hoe noem je een antwoord op een overbodig antwoord?)[/quote]
Da's een mooie vraag, Dario. Maar ik heb er geen antwoord op. :))

[quote="HansP"][...]
Dank je wel, Buzz. Kan ik meteen even van de gelegenheid gebruik maken om je te complimenteren met je prachtige bijdragen in deze groep. Veel plezier van gehad bij het voorbereiden.[/quote]
Merci, Hans. En nou maar hopen dat het voorbereiden ook tot veel plezier leidt, hè. :))

Plaats reactie