@ AMClassicfan: 1,5 keer meer betalen voor het afstellen van een derailleur en een stuur rechtzetten ? Overdrijven is ook een vak. FM's die het zo bont maken zijn binnen de kortste keren terecht failliet.
Ik wilde alleen aangeven dat ik het normaal vindt dat een fiets rijdend wordt afgeleverd. En korting bij in de doos meenemen. Fietsgigant rekent daar 25 euro voor dus je betaald dan 1025 ipv 1000 euro voor een fiets. Of ik dan voor eenzelfde fiets bij de FM 1500 euri betaal ? Lijkt me over het algemeen niet (zeker niet als je van tevoren even internet als je een fiets gaat kopen).
Onderhandelen bij Fietsgigant in Vriezenveen?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
ja maar ik heb hier een goede fietsenmaker die mij ook gelijk gaf om 'm daar te kopen. Hij zegt ook heel eerlijk hier kan ik niet in mee betreffende prijs. Juist door die eerlijkheid kom ik daar nu wel voor de rest van de spullen.....
Jullie willen allemaal voor een kwartje op de eerste rang zitten. Fiets gigant is goedkoper omdat ze groter zijn.
Ze bieden de mogelijkheid om fiets in doos af te halen, en 25euro om hem rijklaar te maken.
Een zeer redelijke prijs. 25 euro is niet echt veel voor ongeveer en halfuur werk, als je het zelf kan, kan je het besparen.
Ik snap niet waar jullie zo moeilijk over doen?
Ze bieden de mogelijkheid om fiets in doos af te halen, en 25euro om hem rijklaar te maken.
Een zeer redelijke prijs. 25 euro is niet echt veel voor ongeveer en halfuur werk, als je het zelf kan, kan je het besparen.
Ik snap niet waar jullie zo moeilijk over doen?
Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd...
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ben nu twee keer bij de fietsgigant geweest! Wat opvalt ze zijn niet te duur, maar wat tref je hier aan. Racefietsen van wat onbeduidende B merken. Als het al een merk fiets is dan staat ie daar in een vreselijke foute kleurstelling, waar je voor je vedriet nog niet op wil zitten!
Het is er wel druk, gezien ze rare zeer beperkte openingstijden hanteren. Belachelijk je bent de hele week geopend of niet. Stond hier laatst om 15.15 uur voor de deur, gaan ze pas op 16.00 uur open! Nou neen dan mis je niks. Geef maar maar Rose in Bochelt! Een schoolvoorbeeld van een fietsenzaak! Betaal graag ff meer maar geniet dan ook van een "fietsbeleving" I.p.v. zo'n winkel die ruikt naar een militaireplunjezak die 10 jaar of zo niet open is geweest.
Het is er wel druk, gezien ze rare zeer beperkte openingstijden hanteren. Belachelijk je bent de hele week geopend of niet. Stond hier laatst om 15.15 uur voor de deur, gaan ze pas op 16.00 uur open! Nou neen dan mis je niks. Geef maar maar Rose in Bochelt! Een schoolvoorbeeld van een fietsenzaak! Betaal graag ff meer maar geniet dan ook van een "fietsbeleving" I.p.v. zo'n winkel die ruikt naar een militaireplunjezak die 10 jaar of zo niet open is geweest.
Geba schreef:Racefietsen van wat onbeduidende B merken.
Gewoon eigen merk fietsen die niet op emotie en image maar op prijs en specs worden verkocht.
Geef maar maar Rose in Bochelt!
Zoiets als Rose missen we inderdaad nog in NL.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"