Tilff-Bastogne-Tilff 2008
Vorig jaar reden we bijna 29 gemiddeld, maar toen hadden we, in voorbereiding op de Dolomieten Marathon, allebei een pak meer getraind. Dit jaar rijden we beide geen grote cyclo en is mede door het slechte weer in het voorseizoen het aantal trainingskilometers beperkt. Ik reken op zo'n 8.5 uur op de fiets.
Nee, je kunt ook terplekke inschrijven, binnen 5 minuten.
Je betaalt wel een stukkie meer (15 euro), ook moet je 5 borg betalen voor het bordje. Verder is het een slag drukker dan de WP, alhoewel het veel minder erg is dan de AGR en consorten. Parkeren is vaak een drama, zeker als je laat arriveert.
Bevoorrading is redelijk, al herinner ik me van vorig jaar dat ze bij de eerste controle alleen Isostar appel hadden en geen plat water... BAH !
Wil je supersnel inschrijven kun je nu reeds het formulier downloaden, invullen en meenemen.
Wat in ieder geval handig is, is je startnummer onthouden, hiermee kun je namelijk je foto terugzoeken.
Bevoorrading is redelijk, al herinner ik me van vorig jaar dat ze bij de eerste controle alleen Isostar appel hadden en geen plat water... BAH !
Wil je supersnel inschrijven kun je nu reeds het formulier downloaden, invullen en meenemen.
Wat in ieder geval handig is, is je startnummer onthouden, hiermee kun je namelijk je foto terugzoeken.
Misschien zal er nu wel water zijn, wie weet. Qua voeding heeft de bevoorading overigens niet een al te beste naam. Nu is dat voor mij niet zo van belang aangezien ik toch alles zelf meeneem, maar wees gewaarschuwd.
Inschrijfformulier ligt hier ingevuld naast me; de ABC Straat 1 te Amsterdam (postcode 1000 AA, telefoon 06-1000000, email: pietjepuk@gmail.com) zal zoals gewoonlijk weer de nodige spam toegestuurd krijgen
Inschrijfformulier ligt hier ingevuld naast me; de ABC Straat 1 te Amsterdam (postcode 1000 AA, telefoon 06-1000000, email: pietjepuk@gmail.com) zal zoals gewoonlijk weer de nodige spam toegestuurd krijgen
Zoveel spam krijg je niet hoor. Ik heb in 2006 ook meegedaan en toen wel mijn echte adres opgegeven , en krijg slechts 2 keer per jaar ofzo een briefje met wat info. Niet echt storend.
Ik ga me ook niet afhankelijk laten zijn van de bevoorrading (hoewel ik in 2006 niet heel erg ontevreden was) en neem zoveel mogelijk zelf mee. En, een gewaarschuwd mens telt voor twee!!!
Ik ga me ook niet afhankelijk laten zijn van de bevoorrading (hoewel ik in 2006 niet heel erg ontevreden was) en neem zoveel mogelijk zelf mee. En, een gewaarschuwd mens telt voor twee!!!
Pijn is zwakte die het lichaam verlaat...
7 gelletjes will do the job, precies 1 per uur.
-
- Forum-lid
[quote="havana"]7 gelletjes will do the job, precies 1 per uur.[/quote]
Yep, doe ik ook altijd ik laat altijd de stopwatch lopen op mijn horloge en elk uur gaat er een gelletje naar binnen. Werkt echt perfect voor mij, veel beter dan muesli repen en dergelijke. En de gelletjes zijn ook makkelijk mee te nemen.
Yep, doe ik ook altijd ik laat altijd de stopwatch lopen op mijn horloge en elk uur gaat er een gelletje naar binnen. Werkt echt perfect voor mij, veel beter dan muesli repen en dergelijke. En de gelletjes zijn ook makkelijk mee te nemen.
http://the-21st-century.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;