Ronde van Romandie
En dan heb ik de live uitzending van Rund um Henninger Turm helemaal gemist. Ik zapte er langs 9 minuten na de finish... En niemand op het forum die me er op gewezen heeft. Foei foei. Wel uitvoerig de sprint van Kroon gezien. Oranje boven. Maar ik dwaal af. Morgen is het de dag van Dekker. Tijdritje moet voor hem zijn, zaterdag kan hij het geel verdedigen met meesterknecht Menchov (hoe wil je ze hebben, tweevoudig Vuelta winnaar? Is wel goed he).
-
- Forum-lid
Live uitzending van Rund um Henninger Turm?
Waar?
Zijn daar nog beelden van, op Sporza alleen een foto....
zou graag de sprint nog willen zien!
Waar?
Zijn daar nog beelden van, op Sporza alleen een foto....
zou graag de sprint nog willen zien!
-
- Forum-lid
Kijk wel even op uitzending gemist!
Vandaag gaat onze Dekker weer knallen, Kloden twee.
Veel plezier
Vandaag gaat onze Dekker weer knallen, Kloden twee.
Veel plezier
Op wat voor een fiets won McEwen gisteren eigenlijk. Was het een of andere matzwarte prototype of was het soms geen Ridley...
Staat iets over op Weightweenies, zie topic "2008 pro-stuff" en dan de laatste pagina.
WouterF schreef:Pff dit is toch niet te volgen met die monotone Belg... Val er zowat van in slaap
Nou inderdaad zeg. Geef mij dan liever Michel Wuyts en José de Cauwer.
Valt er af en toe nog wat te lachen ook.
http://www.1world2wheels.org/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Dekker draait gewoon ff rond met een 55x11! Pfffff moet ik ff niet aan denken zeg! Dan ben je echt wel een beest en dat met die beentjes
reclame
-
- Forum-lid
Dan heb ik dat net toch goed gehoord. Ik dacht dat het aan mij lag.
Maar hij moest er wel voor terugbetalen want hij kon het tempo toch niet volhouden tot op het einde. Klöden heeft nog tijd verspeeld in de laatste bocht maar hij heeft toch veel gewonnen in het tweede gedeelte.
Maar hij moest er wel voor terugbetalen want hij kon het tempo toch niet volhouden tot op het einde. Klöden heeft nog tijd verspeeld in de laatste bocht maar hij heeft toch veel gewonnen in het tweede gedeelte.
Alle grote jongens reden met 55x11, daar was Dekker niet uniek in. Tijdens het klimmetje reed hij overigens "gewoon" met 39x23.
-
- Forum-lid
Vandaag weer een lekkere etappe van net 100 km! Voor de toppers 3 uur rammelen. Zou Menchov in de vroege vlucht zitten, echt het type ontsnapper is hij niet!