Forumrit voerstreek
-
- Forum-lid
Lijkt me een goed plan. Dan ben je gelijk af van het probleem dat er ieder weekend een 'concurrerende rit' is.
We krijgen dan onze eigen ronde van de vallende bladeren!
We krijgen dan onze eigen ronde van de vallende bladeren!
Voor oktober zit ik fietstechnisch wel vol. Oktober lijkt me idd een prima plan.
[quote="FSC_87"]Heb wel nog nooit aan een forumrit meegedaan. Wat is zo de gemiddelde snelheid en afstand wat gefietst word?[/quote]
I second that: wat hebben jullie in gedachten qua afstand en tempo/niveau? Het lijkt me leuk om mee te doen, maar ben nog niet echt een sportieve god (rij momenteel max 80km op het vlakke, met gem. iets van 28km/u). Heb nog nooit in heuvelachtig gebied gereden, al wil ik dat graag proberen!
I second that: wat hebben jullie in gedachten qua afstand en tempo/niveau? Het lijkt me leuk om mee te doen, maar ben nog niet echt een sportieve god (rij momenteel max 80km op het vlakke, met gem. iets van 28km/u). Heb nog nooit in heuvelachtig gebied gereden, al wil ik dat graag proberen!
Ben alleen bang dat de rit in oktober nog wel eens in het water kan vallen en dat zou natuurlijk zonde zijn. Ik zal eens overleggen met de kuitenbuiters, ik zal wel zorgen voor een gemixed parcours, dus niet alleen maar kuitenbuiters. Ritlengte tussen de 80 en 100Km lijkt me voldoende. Gemiddelde? Samen uit samen thuis lijkt me toch, niet. Ik rijd ca. 29 gemiddeld door de voerstreek als ik alleen ben.
Moet er ook wat geregeld worden om te eten na de rit?
Moet er ook wat geregeld worden om te eten na de rit?
I Am SpeCiAliZed
-
- Forum-lid
Als de datum past in de agenda ben ik er bij! Oktober Lijkt mij prima, zit week 43 al een weekje in Vaals voor het jaarlijkse heuvelweekje. En ja, er 'moet' wat geregeld worden om te eten na de rit
-
- Forum-lid
Je kan beter hier kijken: http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=25244
Roeieber, het lijkt me tijd om een datum te prikken. Als dat nu niet gebeurt, dan zal een forumrit in het voorjaar van 2009 ook moeilijk worden. Ik wil de handschoen best oppikken en een route uitzetten. Maar ik wil je ook niet voor de wielen rijden. Wellicht heb je al iets met Bas en Mathijs geregeld? Ze zullen zeker wilen meefietsen maar of ze naast de SRC en hun eigen WWKK zin hebben om nog zo'n tocht te regelen?
De 2e of 3e week van april lijkt me een uitstekende periode.
De 2e of 3e week van april lijkt me een uitstekende periode.
http://www.passion4bike-guido.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;