Campa vs. Sram
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
En toch vind ik ook dat er best wat meer verdraagzaamheid en geduld aan de dag mag gelegd worden op het forum. Dat die informatie er reeds is zal ook wel waar zijn maar ik vind dat persoonlijk niet zo erg. Er loopt momenteel ook een 'dubbele discussie' over Ultegra-Centaur.
Een forum is toch een soort café waar je niet voor buiten moet komen en waar er nu eenmaal regelmatig onzin op verschijnt. Stoort het je, lees het dan niet maar reageer er ook niet op.
Vorige week stelde iemand zijn fiets voor waarop ik reageerde dat het niet mijn smaak was maar dat ik de eigenaar er toch veel plezier en succes mee wenste. Kreeg ik de reactie wat het nut van mijn reactie was. Hallo, als we het al niet meer kunnen hebben dat iemand ergens op reageert.
Maar nu to the point: ik ben een campafan maar ik vind persoonlijk:
Een Pinarello vraagt Campa, een Scott vraagt Sram. Kan het omgekeerd? Zeker weten maar het is gewoon een gevoel.
Een forum is toch een soort café waar je niet voor buiten moet komen en waar er nu eenmaal regelmatig onzin op verschijnt. Stoort het je, lees het dan niet maar reageer er ook niet op.
Vorige week stelde iemand zijn fiets voor waarop ik reageerde dat het niet mijn smaak was maar dat ik de eigenaar er toch veel plezier en succes mee wenste. Kreeg ik de reactie wat het nut van mijn reactie was. Hallo, als we het al niet meer kunnen hebben dat iemand ergens op reageert.
Maar nu to the point: ik ben een campafan maar ik vind persoonlijk:
Een Pinarello vraagt Campa, een Scott vraagt Sram. Kan het omgekeerd? Zeker weten maar het is gewoon een gevoel.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
-
- Forum-lid
ofwel is het een zinloze discussie ofwel moet je de zoekfunctie gebruiken
de twee populairste reacties
de twee populairste reacties
Amerikaanse fiets Amerikaanse afmontage. Waarom? Mijn gevoel.
En volgens mij moet jij gewoon doen wat jouw gevoel is. Beide schakelen prima, 't is net wat je het prettigst vindt werken. En die paar grammen doen 't 'm ook niet hoor, betrouwbare onderdelen waarmee jij goed kunt werken zijn belangrijker in de koers dan het gewicht.
Waar is de vergelijking Chorus - Force al 'ns gemaakt dan? Zo niet, dan lijkt dit mij geen zinloos topic.
En volgens mij moet jij gewoon doen wat jouw gevoel is. Beide schakelen prima, 't is net wat je het prettigst vindt werken. En die paar grammen doen 't 'm ook niet hoor, betrouwbare onderdelen waarmee jij goed kunt werken zijn belangrijker in de koers dan het gewicht.
Waar is de vergelijking Chorus - Force al 'ns gemaakt dan? Zo niet, dan lijkt dit mij geen zinloos topic.
KTM Toryn 2011 teamfiets // Trek 1400
Weys KTM Racing Team
Weys KTM Racing Team
Ik stond een maand geleden voor precies dezelfde keuze. Force of chorus op mijn Trek madone. Ondanks dat het logisch is Sram op een amerikaan te zetten heb ik chorus gekozen. Waarom? Keuze was voor mij tussen nieuw (Sram Force) of beproeft (Campa chorus) Oftewel het zekere voor het onzekere. Ik ben vrij behoudend...
Ik vind Campa op US merken juist schitterend staan. Trek, Scott, Specialized en vooral Cannondale! De subtiele campa groepen maken die frames wat minder robuust.
Het blijft natuurlijk een kwestie van smaak en voorkeur. Goed functioneren doen zowel SRAM als Shimano als Campagnolo, geen twijfel over mogelijk.
Het blijft natuurlijk een kwestie van smaak en voorkeur. Goed functioneren doen zowel SRAM als Shimano als Campagnolo, geen twijfel over mogelijk.