Welke onderkleding?
Wat het ook goed doet is het spul van de Decathlon, heel goedkoop (6€ voor een shirtje), in de winter doen deze het erg goed, en voor de zomer heb ik van die gaas shirts, ook heel lekker, maar ook weer stukken goedkoper dan Craft e.d.
En qua kwaliteit niets te klagen, draag ze nu al 3 jaar.
En qua kwaliteit niets te klagen, draag ze nu al 3 jaar.
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when
In de winter craft met lange mouw en gore-tex voorkant (wel duur maar erg lekker).
Als het minder koud wordt een Brynje en in de zomer merk ik niet zo veel verschil. Heb HellyHansen, Rogelli, Craft en pak gewoon wat boven op de stapel ligt.
Wel een probleem dat Brynje nogal schuurt. Het houd wel heel goed de warmte vast.
Als het minder koud wordt een Brynje en in de zomer merk ik niet zo veel verschil. Heb HellyHansen, Rogelli, Craft en pak gewoon wat boven op de stapel ligt.
Wel een probleem dat Brynje nogal schuurt. Het houd wel heel goed de warmte vast.
Hallo,
Draag meestal craft, heerlijk warm en onverwoestbaaar. Heb laatst een shirtje voor de zomer aangeschaft en die moet nog geprobeerd worden......
Heb laatst overigens bij cyclewear.eu een onder/thermo shirt van chamonix besteld. Ik was eerst wat sceptisch, maar het is heerlijk warm. Heeft in Val-thorens tijdens skieën prima dienst gedaan als enige laag met een ski jas. Was toch -3 overdag.
Over de levens duur kan ik daarover nog weinig melden.....
Draag meestal craft, heerlijk warm en onverwoestbaaar. Heb laatst een shirtje voor de zomer aangeschaft en die moet nog geprobeerd worden......
Heb laatst overigens bij cyclewear.eu een onder/thermo shirt van chamonix besteld. Ik was eerst wat sceptisch, maar het is heerlijk warm. Heeft in Val-thorens tijdens skieën prima dienst gedaan als enige laag met een ski jas. Was toch -3 overdag.
Over de levens duur kan ik daarover nog weinig melden.....
Assos, nieuwe lijn. Heel goed, maar ook wel kostbaar.
http://www.cyclemania-c.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
joostboudewijns schreef:Ik vroeg me af welke onderkleding jullie gebruiken aangezien mijn craft ondershirt wel aan vervaning toe is kijk ik een beetje rond wat er te koop is.
Dus ik hoop op jullie reacties.
groeten joost
In neem aan dat deze inmiddels een keer of 200 is gewassen? Althans de mijne gaan ongeveer zolang mee. Iedere keer als ik een ander merk probeer (in dezelfde prijsklasse) ben ik toch niet helemaal tevreden. Alleen Odlo vind ik ook wel aardig qua duurzaamheid alleen stretcht deze wat minder.
-
- Forum-lid
MarZ schreef:En in Kerkrade, maar dat is voor joostboudewijns wel een stukkie fietsen.
dat kun je wel zeggen
groeten joost boudewijns
-
- Forum-lid
kilometervreter schreef:joostboudewijns schreef:Ik vroeg me af welke onderkleding jullie gebruiken aangezien mijn craft ondershirt wel aan vervaning toe is kijk ik een beetje rond wat er te koop is.
Dus ik hoop op jullie reacties.
groeten joost
In neem aan dat deze inmiddels een keer of 200 is gewassen? Althans de mijne gaan ongeveer zolang mee. Iedere keer als ik een ander merk probeer (in dezelfde prijsklasse) ben ik toch niet helemaal tevreden. Alleen Odlo vind ik ook wel aardig qua duurzaamheid alleen stretcht deze wat minder.
ik heb het shirt denk ik 6 a 7 jaar gedragen dus ik schat zoeen 400 keer:)
groeten joost boudewijns