Hallo,
Ik heb gisteren onder het fietsen isostar gedronken.
Ik had na de training geen hoofdpijn.
Mijn probleem is dus opgelost!
Bedankt voor alle reacties
hoofdpijn na inspanning
-
- Forum-lid
Wat voor soort hoofdpijn was het?
Als het meer een oppervlakkig stekende hoofdpijn op je voorhoofd was, dan was dit waarschijnlijk het gevolg van de kou. Zeker met die koude wind van de afgelopen dagen.
Wanneer het meer een kloppende hoofdpijn in je hoofd is, dan is vochttekort in de hersenen waarschijnlijker.
Als het meer een oppervlakkig stekende hoofdpijn op je voorhoofd was, dan was dit waarschijnlijk het gevolg van de kou. Zeker met die koude wind van de afgelopen dagen.
Wanneer het meer een kloppende hoofdpijn in je hoofd is, dan is vochttekort in de hersenen waarschijnlijker.
-
- Forum-lid
Het was meer een drukkende pijn.
Maar ik ben er nu gelukkig van af.
Maar ik ben er nu gelukkig van af.
-
- Forum-lid
Is je conclusie niet wat snel getrokken? Ik zou kijken of je dit resultaat een aantal malen weet te behalen. Dan die wonderdrank niet gebruiken en kijken of de hoofdpijn weer terug komt.
Als de conclusie is dat het probleem is opgelost door de drank, zou ik het ook eens proberen met gewoon water. Bij een evenwichtige voeding is die rommel allemaal niet nodig (op ons niveau).
Als de conclusie is dat het probleem is opgelost door de drank, zou ik het ook eens proberen met gewoon water. Bij een evenwichtige voeding is die rommel allemaal niet nodig (op ons niveau).
-
- Forum-lid
Ik heb vandaag weer gefietst en weer geen hoofdpijn.
Hiervoor dronk ik wel altijd genoeg water en kreeg ik wel hoofdpijn.
Een wonderdrank wil ik het niet noemen maar ik heb tot nu toe nog geen hoofpijn weer gekregen.
Hiervoor dronk ik wel altijd genoeg water en kreeg ik wel hoofdpijn.
Een wonderdrank wil ik het niet noemen maar ik heb tot nu toe nog geen hoofpijn weer gekregen.