Hulp! racefiets voor beginner
Hoi Bob,
Kijk ook eens op deze site: www.bladebikes.nl
Hier kun je een fiets samenstellen en je eigen kleur bepalen. Deze mijnheer heeft ook nog eens verstand van zaken en dat is voor een beginnend fietser ook wel belangrijk.
Kijk ook eens op deze site: www.bladebikes.nl
Hier kun je een fiets samenstellen en je eigen kleur bepalen. Deze mijnheer heeft ook nog eens verstand van zaken en dat is voor een beginnend fietser ook wel belangrijk.
Ik zou niet (weer) voor een Target fiets kiezen. Niet dat ze voor een beginner (ben ik ook) slecht
fietsen, maar ze zijn niet mooi afgewerkt. Bij mijn fiets kun je de rode lak door de zwarte laklaag
heen zien. En dat zie je pas als je buiten in de volle zon staat. Verder is de bestikkering slecht
afgewerkt (loopt niet mooi in elkaar over). Ik ben al weer aan het rondkijken voor een
andere fiets terwijl ik deze pas 2 jaar heb.
fietsen, maar ze zijn niet mooi afgewerkt. Bij mijn fiets kun je de rode lak door de zwarte laklaag
heen zien. En dat zie je pas als je buiten in de volle zon staat. Verder is de bestikkering slecht
afgewerkt (loopt niet mooi in elkaar over). Ik ben al weer aan het rondkijken voor een
andere fiets terwijl ik deze pas 2 jaar heb.
Hulp! racefiets voor beginner
Hallo allemaal,
Ik ben opzoek naar een leuk instap model.
Ik heb mijn oog laten vallen op een aantal "tiagra" fietsjes.
Bijvoorbeeld de Target race tiagra en de Sensa prima tiagra.
Ik wil ongeveer 8 a 900 euro besteden maar moet dan ook nog pedalen, schoenen en een setje kleding kunnen kopen.
Graag jullie mening en hulp?
Bedankt allemaal voor jullie tips en advies.
Ik ben vandaag bij bike centre Beukers geweest.
Ik ben daar anderhalf uur geweest en heb goed advies gekregen.
Ik wilde 800 euro aan mijn nieuwe fiets besteden maar ze wisten mij te verleiden met een "overjarig" model die ik uiteindelijk compleet afgemonteerd kon kopen voor 1000 euro.
Het is de Giant TCR full shimano 105 geworden.
Hallo allemaal,
Ik ben opzoek naar een leuk instap model.
Ik heb mijn oog laten vallen op een aantal "tiagra" fietsjes.
Bijvoorbeeld de Target race tiagra en de Sensa prima tiagra.
Ik wil ongeveer 8 a 900 euro besteden maar moet dan ook nog pedalen, schoenen en een setje kleding kunnen kopen.
Graag jullie mening en hulp?
Bedankt allemaal voor jullie tips en advies.
Ik ben vandaag bij bike centre Beukers geweest.
Ik ben daar anderhalf uur geweest en heb goed advies gekregen.
Ik wilde 800 euro aan mijn nieuwe fiets besteden maar ze wisten mij te verleiden met een "overjarig" model die ik uiteindelijk compleet afgemonteerd kon kopen voor 1000 euro.
Het is de Giant TCR full shimano 105 geworden.
-
- Forum-lid
Gefeliciteerd, goede keuze denk ik wel hij is tenminste helemaal 105
hopelijk kun je hier nog heel wat km mee maken
hopelijk kun je hier nog heel wat km mee maken
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
Ik denk dat je een hele goede koop hebt gedaan! service van een fm (geen internetshop oid), voor 1000 euro in een keer helemaal klaar, 105 is toch weer een stukje beter dan tiagra, en dat die fiets uit 2007 komt ga je helemaal niet merken (als je 'm vorig jaar had gekocht wassie precies 'tzelfde geweest). En nou flink kilometers vreten .
KTM Toryn 2011 teamfiets // Trek 1400
Weys KTM Racing Team
Weys KTM Racing Team