Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
zeer veel alu en carbon wielen te koop
-
- Forum-lid
Je bent er maar druk mee
cervelo soloist frame, slc-sl, ultegra, lightweight genII, zipp 404 en 303, storck powerarm, tune concorde, sonic csx, racelite2, zero gravity ti, en nog wat meer carbon… en sinds kort… P3C, me happy!!!
-
- Forum-lid
naaais
cervelo soloist frame, slc-sl, ultegra, lightweight genII, zipp 404 en 303, storck powerarm, tune concorde, sonic csx, racelite2, zero gravity ti, en nog wat meer carbon… en sinds kort… P3C, me happy!!!
-
- Forum-lid
ik ga trouwens, zoals het er nu uit ziet, over 2 weken naar Belgie om wat speelhoed op te halen…
mochten er Meer mensen wat via mij mee willen laten nemen naar Nederland, dan kan dat !
ik weet wat verzenden vanuit belgie naar nederland kost nml
JJ
mochten er Meer mensen wat via mij mee willen laten nemen naar Nederland, dan kan dat !
ik weet wat verzenden vanuit belgie naar nederland kost nml
JJ
Laatst en pakje met tubes ui belgie gehad voor 8 euro, valt mee dus.
Denk dat mijn 4za velgen (als de deal rond is) gewoon met de postman mee mogen
Nog even wachten op bericht van de TS, geld staat al klaar om richting belgie te verhuizen
Denk dat mijn 4za velgen (als de deal rond is) gewoon met de postman mee mogen
Nog even wachten op bericht van de TS, geld staat al klaar om richting belgie te verhuizen
mijn Flickr
-
- Forum-lid
volgens mij is t boven n bepaald gewicht en/of maat ineens exponentieel, daaronder is het idd goed te doen
het aanbod staat in ieder geval
het aanbod staat in ieder geval