Teamkleding op marktplaats
- boswielrenner
- Forum-lid
Je koopt toch geen namaak.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Ik zit te twijfelen om het Vacansoleilsetje van 2012 te bestellen want deze ziet er volgens mij lichter qua kleur uit dan de werkelijke versie
Heeft iemand eze besteld en al binnen toevallig ?
http://www.wonderful-again.com/product-4146-1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Heeft iemand eze besteld en al binnen toevallig ?
http://www.wonderful-again.com/product-4146-1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Bianchi Via Nirone 7
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
Zoiets als BMWpower willen rijden maar een wit Golfje hebbenbmwpower schreef:Vind ik ook.. Namaak is voor mensen die wel willen, maar niet kunnen..boswielrenner schreef:Je koopt toch geen namaak.
Do not CROSS the road!
Kwaliteit is gelijk aan Bioracer...heb 2 China truitjes en paar van Bioracer...kan geen verschil noemen...even goed of slecht....broeken (zeem) zijn wel minder.
Race: Scott Addict 10 2021
Cx: Focus Mares AL 105 2017
MTB: Focus Raven 8.7 2021
Cx: Focus Mares AL 105 2017
MTB: Focus Raven 8.7 2021
Kunnen we ook zeggen van iemand die kledij draagt van Pro-teams. Is net gelijk aan willen maar niet kunnen...bmwpower schreef:Vind ik ook.. Namaak is voor mensen die wel willen, maar niet kunnen..boswielrenner schreef:Je koopt toch geen namaak.
En daarom rijd ik als beginnende fietser ook zeker niet in opvallende teamkleding. Het is natuurlijk wel zo dat originele kleding vaak zo asociaal duur is dat men snel geneigd is namaak te kopen. Terwijl de kwaliteit de hogere prijs lang niet altijd rechtvaardigt. Dat mensen de namaak kopen kan ik dus wel begrijpen.stronaap schreef:Kunnen we ook zeggen van iemand die kledij draagt van Pro-teams. Is net gelijk aan willen maar niet kunnen...bmwpower schreef:Vind ik ook.. Namaak is voor mensen die wel willen, maar niet kunnen..boswielrenner schreef:Je koopt toch geen namaak.