Anekdote's! Wat maakt een fietser mee?
-
- Forum-lid
Ik heb dat wel eens andersom gehad. Toen ik begon met fietsen nam ik nooit een binnenband of pomp mee en dat ging altijd goed. Tot ik mee ging met een maatje om een tocht te rijden. Hij drong er op aan dat je dat soort spullen altijd bij je moet hebben. Ik nog even naar de FM om spullen te halen en prompt rij ik tijdens die tocht lek.
eind jaren tachtig, ronde van Nederland eindigt in mijn dorp, Beek/Ubbergen.
ik als fietser zijnde heb vrijwillig gesoliciteerd om mee te helpen, mooie kans om dichtbij de renners te komen.
war denk je, sta ik met iemand anders aan de rand v.h. dorp auto's tegen te houden; geen renner te zien uiteraard!
stopt er een zwarte corvette voor de afzetting....
'' sorry mevrouw, er is een wielerronde aan de gang dus u kunt niet door''.
bleek het de australische vrouw van Phil Anderson te zijn die haar man wilde opvangen na de finish.
ff gepraat met haar en besloten dat zij haar auto wel even op onze oprit mocht parkeren om vandaaruit naar de finish te lopen.
daar kwam ik dan de straat ingereden, in een corvette met een leuke dame naast me!!!
met haar meegelopen naar de finish, Phil opgevangen en meegenomen naar ons huis na snel overleg met moeders.
blijkbaar in die tijd was het e.e.a. nog niet zo goed geregeld want Phil moest zijn eigen hotel regelen namelijk!?
zodoende vond hij het wel oke om mee te gaan naar ons huis, ook omdat dit ongeveer 150m van de finish aflag.
daar heeft hij gedoucht, meegegeten en aangezien Phil's vrouw de verzorgster was van Phil's wielerploeg, is hij ook nog op de bank gemasseerd (en mijn moeder kreeg als dank voor alle goede zorgen ook nog een massage!).
superleuk om eens een bekende renner thuis te hebben, vooral de manier waarop het ging.
's avonds zijn ze vertrokken naar een hotel, mij achterlatend met een vette smile!
ik als fietser zijnde heb vrijwillig gesoliciteerd om mee te helpen, mooie kans om dichtbij de renners te komen.
war denk je, sta ik met iemand anders aan de rand v.h. dorp auto's tegen te houden; geen renner te zien uiteraard!
stopt er een zwarte corvette voor de afzetting....
'' sorry mevrouw, er is een wielerronde aan de gang dus u kunt niet door''.
bleek het de australische vrouw van Phil Anderson te zijn die haar man wilde opvangen na de finish.
ff gepraat met haar en besloten dat zij haar auto wel even op onze oprit mocht parkeren om vandaaruit naar de finish te lopen.
daar kwam ik dan de straat ingereden, in een corvette met een leuke dame naast me!!!
met haar meegelopen naar de finish, Phil opgevangen en meegenomen naar ons huis na snel overleg met moeders.
blijkbaar in die tijd was het e.e.a. nog niet zo goed geregeld want Phil moest zijn eigen hotel regelen namelijk!?
zodoende vond hij het wel oke om mee te gaan naar ons huis, ook omdat dit ongeveer 150m van de finish aflag.
daar heeft hij gedoucht, meegegeten en aangezien Phil's vrouw de verzorgster was van Phil's wielerploeg, is hij ook nog op de bank gemasseerd (en mijn moeder kreeg als dank voor alle goede zorgen ook nog een massage!).
superleuk om eens een bekende renner thuis te hebben, vooral de manier waarop het ging.
's avonds zijn ze vertrokken naar een hotel, mij achterlatend met een vette smile!
fietsen een verslaving? laat mij dan maar een verslaafde zijn!
-
- Forum-lid
Gaaf verhaal Craze!! Wow man...hebje nog een foto als aandenken gemaakt of ben je dit in de opwinding helemaal vergeten? Als je er een hebt dan zou het mooi zijn deze te laten zien. Ik zou zeggen...duik eens in de oude schoenendoos....
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
heb nog wel ergens foto's van dit gebeuren, weet zeker dat ik een foto heb v.d. corvette op de oprit en wellicht ook nog 1 van Phil met zijn vrouw en mij!
zullen bij mijn moeder liggen, zal eens gaan zoeken....
zullen bij mijn moeder liggen, zal eens gaan zoeken....
fietsen een verslaving? laat mij dan maar een verslaafde zijn!
-
- Forum-lid
Mooi Craze...ik wacht nieuwsgierig af. Tot dan!!
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***