Schitterende fiets hoor! Volgens mijn becalculatie heb je hem bijna Post je nog even wat foto's van de schone?
Heel veel plezier alvast!!
Agrees, Trek of Bulls; tis een CUBE Agree geworden
Laulau, Dank voor het meetellen. En je hebt helemaal gelijk... Als het niet zo was dat ik morgen moet werken. Bah! Maar zaterdag ga ik hem zeker halen en dan direct klein rondje om zondag het grote rondje te doen. Het weerbericht is briljant. Soms komt het mooi bij elkaar. Ik post zeker wat foto's.
Groet!
Groet!
- oldandslow
- Forum-lid
Daar ga je geen spijt van krijgen, als ik naar mijn eigen ervaringen kijk. Ik heb er een sinds augustus vorig jaar, en baalde aan het einde van het wegseizoen. Door de zachte winter heb ik verschillende ATB tochten laten schieten, en ben lekker met de Cube op pad geweest. Super fiets!!
Edit: Als je met de compact uitvoering weinig gebruik kunt maken van het binnenblad (in Nederland) zou ik er een 39 bij kopen. De mijne heeft een triple, dat bespart me dat soort klussen maar met zo'n compact kun je natuurlijk uitstekend uit de voeten.
Edit: Als je met de compact uitvoering weinig gebruik kunt maken van het binnenblad (in Nederland) zou ik er een 39 bij kopen. De mijne heeft een triple, dat bespart me dat soort klussen maar met zo'n compact kun je natuurlijk uitstekend uit de voeten.
Benotto>Alan>vanTuyl780>Bianchi SL3> Cube Litening>Cube Agree GTC>FM028>C-Works
Hoi Old en Slow.... Drie maal raden wat mijn FM er vandaag onder heeft geschroeft. Thanks voor de tip! Die triple heb ik wel over gedacht, maar met mijn huidige fiets heb ik ook twee bladen voor en daar ben ik altijd mee uitgekomen. En het is gewoon zo'n gave fiets. Dan maar een blaadje minder.
Korte update na het eerste rondje. Hij rijdt prima. Vooral het aanzetten en klimmen gaat zoveel makkelijker dan op mijn oude fiets. Zit is nog niet helemaal perfect, maar met een beetje finetunen komt dat goed. Alleen nog mooie pedalen, bidonhouders en computertje en dan is ie klaar voor heel veel kilometers.
Een minpuntje vooralsnog. Cube heeft er standaard wit stuurlint opgezet en das na 1 rondje licht grijs. Snel maar vervangen voor zwart lint dus...
Een minpuntje vooralsnog. Cube heeft er standaard wit stuurlint opgezet en das na 1 rondje licht grijs. Snel maar vervangen voor zwart lint dus...