Opdracht school
-
- Forum-lid
EN WEER 1.
Hij is super!
-
- Forum-lid
klaar
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik heb hem ook ingevuld. Ben benieuwd wat je met zo'n summier lijstje gaat/kan doen.
geregeld, meld je hier ook de uitslagen.
Let wel in de uiteindelijke rapportage op het taalgebruik, niet negatief bedoeld, maar het staat altijd slordig. Het is volgens mij ook geen tourfietser, maar een toerfietser, of zit ik fout op dit gebied.
Let wel in de uiteindelijke rapportage op het taalgebruik, niet negatief bedoeld, maar het staat altijd slordig. Het is volgens mij ook geen tourfietser, maar een toerfietser, of zit ik fout op dit gebied.
Ik wil iedereen bedanken die mijn enquete heft ingevuld. Voor diegene die het interessant vinden om te kijken wat voor antwoorden er zijn gegeven moet op de onderstaande link klikken.
http://www.thesistools.com/so/pro/resul ... 2&show=csv
Ik wens jullie allen nog veel fietsplezier.
Remy Bosman
http://www.thesistools.com/so/pro/resul ... 2&show=csv
Ik wens jullie allen nog veel fietsplezier.
Remy Bosman
-
- Forum-lid
tja .. wil je dan ook je inlog gegevens geven .. anders kunnen we niks zien
Sorry dat ik zo laat reageer ik was een paar dagen goed ziek.
Maar mijn inloggegevens zijn:
Verwijderd door een mod
En wat vinden jullie moet Utrecht of Rotterdam worden als startplaats voor de tour de france in 2010?
Ik zou zeggen Rotterdam dat is toch meer de sportstad van Nederland.
Maar mijn inloggegevens zijn:
Verwijderd door een mod
En wat vinden jullie moet Utrecht of Rotterdam worden als startplaats voor de tour de france in 2010?
Ik zou zeggen Rotterdam dat is toch meer de sportstad van Nederland.
-
- Forum-lid
hey remy .. even goed vrienden, maar het lijkt me nu niet het handigst om dit zo te laten staan.. nu wil ik niet direct uitgaan van een kwaadwillend iemand.. maar je weet nooit.. Kan je ze niet op een andere manier publiceren? Jpgje maken en hosten?
Mijn eerdere reactie was meer als grapje bedoeld.. We zijn allemaal wel benieuwd naar de resultaten hoor, daar niet van ..
verder die tour.. die moet gewoon lekker in frankrijk beginnen ..TdF
Mijn eerdere reactie was meer als grapje bedoeld.. We zijn allemaal wel benieuwd naar de resultaten hoor, daar niet van ..
verder die tour.. die moet gewoon lekker in frankrijk beginnen ..TdF