[quote="rene1"][quote="Seger"]Horen deze topics wel op dit forum thuis? Ik heb het topic "schone dames" tot nu toe gedoogd, maar dat er nu zelfs een speciaal topic voor Liz Hatch geopend is, gaat me toch iets te ver. Heeft weinig meer met fietsen te maken volgens mij. En wat vinden de dames op het forum van deze topics? [/quote]
Ik hoop dat de dames het leuk vinden dat de heren nu eens niet op zo'n gratenbaal modelletje vallen maar een wat gevulder type.
En zeg nou zelf, ze ís fietster en ze rijdt gewoon zo rond. Mooi toch?
Een gebouw kan mooi zijn, een landschap en wat mij betreft een mens ook.[/quote]
De laatste 2 zinnen van Rene zou ik nog even in hoofdletters willen herhalen"EEN GEBOUW KAN MOOI ZIJN, EEN LANDSCHAP EN EEN MENS OOK" (ZEKER ALS HIJ/ ZIJ FIETST).
Bedankt Rene voor het aanreiken van DE reden om een - in oorsprong luchtig - topic te openen. Ik zou 2 zaken willen adviseren aan mensen, die hier aanstoot aan nemen:
1. Overdenk voor je reageert wat dit voor jezelf oplevert
2. Achterhaal je vooronderstelling van je gedachte
Even een verhaaltje:
Je rijdt op de snelweg, haalt een vrachtwagen in, die je plots wat afsnijdt. Je schrikt je dood en briesend achter het stuur wacht je tot het moment dat je die rotzak achter het stuur vandaan kan slepen. Bij het openrukken van de vrachtwagendeur bij het stoplicht blijkt er een alleraardigste man achter het stuur te zitten, die zich hoffelijk verexcuseert voor zijn fout. (verhaal is in werkelijkheid langer)
Moraal: al die tijd heb jij in je auto bedacht dat deze vent je een poets wilde bakken. Oftewel, je hebt bedacht wat hij dacht zonder te weten wat hij dacht.
Dit is vaak op dit forum van toepassing en ook weer in dit geval. Degenen die aggeren tegen dit topic, gaan er vanuit dat degenen die het amuseert fulgair, oppervlakkig, niet oprecht geinteresseerd in fietsen etc. zijn. Onzin wat mij betreft....lees het zinnetje van Rene nog maar eens! Liz zal het leuk vinden om zo gewaardeerd te worden.
Schone dames / Liz Hatch fanclub
-
- Forum-lid HC
Leve de ontmannelijking. De feministische federatie staat weer te juigen dat een man een topic als dit weet te openen.
Maar even zonder gekheid:
Ergens zit er in elke vrouw een stukje dat mooi wil worden gevonden door mannen. En elke man zal genieten van al het getoonde vrouwelijk schoon.
Zelf ben ik het er wel mee eens dat in een topic als schone dames, op dit fiets forum, slechts de exemplaren getoont worden die ook werkelijk met fietsen te maken hebben (voor andere exemplaren zijn er al veel sites die bekeken kunnen worden)
Maar laat de mannelijke fietser ook mannelijke fietser zijn. En genieten van dat vrouwelijk schoon, dat op de wegen rondfietst
Maar even zonder gekheid:
Ergens zit er in elke vrouw een stukje dat mooi wil worden gevonden door mannen. En elke man zal genieten van al het getoonde vrouwelijk schoon.
Zelf ben ik het er wel mee eens dat in een topic als schone dames, op dit fiets forum, slechts de exemplaren getoont worden die ook werkelijk met fietsen te maken hebben (voor andere exemplaren zijn er al veel sites die bekeken kunnen worden)
Maar laat de mannelijke fietser ook mannelijke fietser zijn. En genieten van dat vrouwelijk schoon, dat op de wegen rondfietst
het is niet zo dat ik hier de "feministische federatie" wil steunen, maar ik vroeg me alleen af of dit wel op zo'n forum thuishoorde. Volgens mij is er niks mis mee. Zeker omdat ik het idee kreeg dat er slechts een handje vol mensen op dat topic reageerden en zeker omdat er al "schone dames" topic was. Maar blijkbaar is er veel belangstelling voor dus kunnen we het maar beter zo houden.
Pijn is zwakte die het lichaam verlaat...
-
- Forum-lid
Heren, sterker nog. LIZ VINDT HET GEWELDIG!!! Ze liet weten dat ze vereerd is en alles over haar gerust op het forum mag komen. Sceptici...ja...ze begrijpt het ook nog Dus...voel je niet geremd en ga aan de slag.
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...