Easton circuit wielen
-
- Forum-lid
ook hele slechte ervaring met die wielen. weeg 68 kg en binnen 2000 km twee keer spaakbreuk in het achterwiel. de spaakspanning is veel te hoog, waardoor snel de rekgrens overschreden wordt. collega fietser heeft dezelfde ervaring.
overigens via rose (goede service) wielen net als bovenstaande schrijver ingewisseld voor mavic ksyrium elite. met die wielen inmiddels 15.000km gereden zonder problemen.
overigens via rose (goede service) wielen net als bovenstaande schrijver ingewisseld voor mavic ksyrium elite. met die wielen inmiddels 15.000km gereden zonder problemen.
gaat niet, bestaat niet!
heb 2 stel van deze wielen. de eerste nieuw gekocht bij Plieger.zijn nu 4 jaar oud.
het 2e stel vorig jaar gekocht als reserve stel voor PR.
nog nooit wat mee gehad, ben nog steeds ruim 100 kg, over de kasseien geen probleem. zou ze een ieder aanraden.
wil wel een setje verkopen.
het 2e stel vorig jaar gekocht als reserve stel voor PR.
nog nooit wat mee gehad, ben nog steeds ruim 100 kg, over de kasseien geen probleem. zou ze een ieder aanraden.
wil wel een setje verkopen.
Funny the way it is
- superrose
- Forum-lid
- Contact
Ik heb de velomaxen hier staan, ze zijn bijna op, daar baal ik van, superwielen en ik hoorde dat ze nu minder zijn. Heb nu DT swiss.
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
- Supergrover
- Forum-lid HC
superrose schreef:Ik heb de velomaxen hier staan, ze zijn bijna op, daar baal ik van, superwielen en ik hoorde dat ze nu minder zijn. Heb nu DT swiss.
Kool heeft dus nog een setje in de aanbieding, ff rondje friesland doen dan??
PS Tjitse, hoe staat het met 'het' project???
Hier ook een trotse bezitter van easton circuit met spaakbreuk.
Dit heb ik al 2 keer gehad , en nu heb ik een mail verstuurd naar bikexperto
en zoran bied mij aan om voor €30,- euro het achterwiel over te spaken met sterkere spaken. dit ga ik laten doen hier heb ik veel vertrouwen in.
De wielen rijden lekker maar moeten natuurlijk wel heel blijven.
Word vervolgt, jullie gaan het horen
en zoran bied mij aan om voor €30,- euro het achterwiel over te spaken met sterkere spaken. dit ga ik laten doen hier heb ik veel vertrouwen in.
- Supergrover
- Forum-lid HC
chevalier schreef:Hier ook een trotse bezitter van easton circuit met spaakbreuk.
en zoran bied mij aan om voor 30,- euro het achterwiel over te spaken met sterkere spaken. dit ga ik laten doen hier heb ik veel vertrouwen in.
lijkt me een mooie aanbieding van Zoran en je weet gelijk dat het goed gebeurt!!
Ik heb ook een setje Circuits van 4 jaar oud met Velomax naven. Deze geven bij mij tot op heden ook geen krimp. Ik ben begonnen met 100+ kg. Inmiddels zit ik op 93, dus het gaat steeds beter. De wielen bevielen zo goed dat ik er een setje EA 70 bij gekocht heb en de Circuits voor de Cyclocrosser gebruik. Ook na een winter in het bos geven ze geen krimp. Terwijl ze daar toch echt wel op hun sodemieter hebben gehad.
Het enige nadeel wat ik tot op heden heb kunnen ontdekken is dat de remvlakken erg smal zijn en dat de remblokken vrij snel op de stickers zitten. Ik heb van alles geprobeerd qua afstelling maar het mocht niet baten.
Het enige nadeel wat ik tot op heden heb kunnen ontdekken is dat de remvlakken erg smal zijn en dat de remblokken vrij snel op de stickers zitten. Ik heb van alles geprobeerd qua afstelling maar het mocht niet baten.
Pinarello FP Paris, Ultegra SL Compact, Mavic Cosmic Carbone SLR, Conti GP 4000S
Wilier Triestina Cyclocross
http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties ... -den-hoorn" onclick="window.open(this.href);return false;
Wilier Triestina Cyclocross
http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties ... -den-hoorn" onclick="window.open(this.href);return false;