Giant Team Highroad T-Mobile
-
- Forum-lid
Jammer dat de kabels door het frame lopen...
het lijkt heel sterk op een isaac impulse frame (zonder isp...):
http://www.triathlonstar.de/images/img2220.jpg
-
- Forum-lid HC
campaioen schreef:wat een onwijs lange stuurpen zeg.. 140 mm ofzo?? :S
Wen daar maar vast aan!
Steeds meer fietsbouwers hebben tegenwoordig een kortere bovenbuis, diverse leveranciers hebben al stuurpennen tot 160 mm in hun programma.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
colnagofreak schreef:campaioen schreef:wat een onwijs lange stuurpen zeg.. 140 mm ofzo?? :S
Wen daar maar vast aan!
Steeds meer fietsbouwers hebben tegenwoordig een kortere bovenbuis, diverse leveranciers hebben al stuurpennen tot 160 mm in hun programma.
Daar wordt je fiets niet strakker op! Een te lange nok geeft mijns inziens alleen maar energieverlies.
Gerardo
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Met dat energie verlies zal het wel meevallen. Als je aan het sprinten bent heb je ook een lange aluminium pijp vast waar je aan trekt zonder dat ik ooit iemand heb horen klagen over energie verlies. Die pijp heet je stuur en is wel eens waar gebogen, maar de langste stuurpen is nog altijd korter en heeft een grotere diameter.
Als je diep wilt zitten moet je wel aan een lange stuurpen bij vele modellen. Mijn nieuwe Ridley is een M'tje met een 13 cm stuurpen zonder spacers. Bij ons in de ploeg liepen er al wat jongens tegen 't feit aan dat Oval geen 14 cm stuurpennen heeft.
Als je diep wilt zitten moet je wel aan een lange stuurpen bij vele modellen. Mijn nieuwe Ridley is een M'tje met een 13 cm stuurpen zonder spacers. Bij ons in de ploeg liepen er al wat jongens tegen 't feit aan dat Oval geen 14 cm stuurpennen heeft.
mouse schreef:het lijkt heel sterk op een isaac impulse frame (zonder isp...):
Ja, die Isaac is ook al driehoekig en werkt met 2 wielen... daar houdt wat mij betreft de sterke gelijkenis op.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Amclassic-fan schreef: Als je diep wilt zitten moet je wel aan een lange stuurpen bij vele modellen. Mijn nieuwe Ridley is een M'tje met een 13 cm stuurpen zonder spacers. Bij ons in de ploeg liepen er al wat jongens tegen 't feit aan dat Oval geen 14 cm stuurpennen heeft.
Volgens mij kom je met een langere stuurpen niet dieper te zitten. Bij een hoek van 6 gr. wijst het stuur omhoog, dus met een langere stuurpen komt het stuur nog iets omhoog. Je komt gestrekter op je fiets te zitten.
Bikes&Coffee What else?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Mooie fiets, eindelijk een goede kleurstelling.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die