mischien namens het forum een mailtje sturen dat ze besproken worden?
Zodat ze het weten en dus kunnen reageren.
Dat is toch wel eens vaker gedaan bij een winkel?
cycleparts nijmegen
Sorry maar ik geloof niet dat TS liegt...(vertrouwen in de mens). Wel geloof ik dat het heus niet zo precies zal gegaan zijn (alles met een korrel zout nemen) maar als cycleparts hun (toekomstige) klanten zo wil behandelen is dat hun keus. Dat er dan eventuele negatieve reactie op forum's komen is hun probleem. Ze hebben immers klanten genoeg dus why worry.... Ik vind dat iedere klant (ook al heeft hij daar geen fiets gekocht) netjes behandeld moet worden!
PS ben nog nooit bij cycleparts nijmegen binnen geweest. Dus kan ook geen goed oordeel over de zaak geven.
PS ben nog nooit bij cycleparts nijmegen binnen geweest. Dus kan ook geen goed oordeel over de zaak geven.
Vreemde gang van zaken dat hij je niet als klant wil. Arbeidsloon levert toch ook winst op? Zeker in deze voor de meeste winkeliers toch rustige periode.
Ik kan me wel voorstellen dat een winkelier die het in de zomer extreem druk heeft zijn eigen klanten voorrang geeft. Zou jij toch ook op prijs stellen als je daar je fiets hebt gekocht voor mogelijk toch wat meer geld dan bij de online-discounter. Dan wil je wel een beetje service.
Ik kan me wel voorstellen dat een winkelier die het in de zomer extreem druk heeft zijn eigen klanten voorrang geeft. Zou jij toch ook op prijs stellen als je daar je fiets hebt gekocht voor mogelijk toch wat meer geld dan bij de online-discounter. Dan wil je wel een beetje service.
Misschien had hij een slechte dag, blijft een moment opname.
Blijkt dat hij na en paar keer echt zo is zo als je al dacht. Waarom zou je er dan terug gaan? Er zijn meer fietsenmakers dan kerken in NL. ik zou zeggen voor ieder wat wils.
Ik begrijp alleen niet je met dit voorval wilt. Wil je horen dat meer mensen er zo over denken... wat zegt dat dan, je kent de achtergrond niet en bovendien, wat heeft die man je nu misdaan. Hij heeft je niets ondeugdelijks verkocht. Er is geen sprake van schade... Wat is er nu aan de hand??
Dus er is een bezoek geweest waarbij je geen warm gevoel kreeg. Dat gebeurd wel vaker. Als je voor iedere keer dat dit gebeurd een bericht moet typen dan loopt dit forum snel vol. Ik denk dat je de moeite om een bericht schrijven beter in andere dingen ka steken, tenzij je medestanders zoekt om bijstand te krijgen bj een mogelijk schadegeval dat vast gelopen is. Ik kijk niet regelmatig op dit forum om een klaagmuur te vinden.
Blijkt dat hij na en paar keer echt zo is zo als je al dacht. Waarom zou je er dan terug gaan? Er zijn meer fietsenmakers dan kerken in NL. ik zou zeggen voor ieder wat wils.
Ik begrijp alleen niet je met dit voorval wilt. Wil je horen dat meer mensen er zo over denken... wat zegt dat dan, je kent de achtergrond niet en bovendien, wat heeft die man je nu misdaan. Hij heeft je niets ondeugdelijks verkocht. Er is geen sprake van schade... Wat is er nu aan de hand??
Dus er is een bezoek geweest waarbij je geen warm gevoel kreeg. Dat gebeurd wel vaker. Als je voor iedere keer dat dit gebeurd een bericht moet typen dan loopt dit forum snel vol. Ik denk dat je de moeite om een bericht schrijven beter in andere dingen ka steken, tenzij je medestanders zoekt om bijstand te krijgen bj een mogelijk schadegeval dat vast gelopen is. Ik kijk niet regelmatig op dit forum om een klaagmuur te vinden.
Loeki Pro
havana schreef:Zo gaat dat tegenwoordig, als je niet tevreden bent ga je anoniem op internet je beklag doen. De andere partij moet op z'n minst de mogelijkheid krijgen voor wederhoor lijkt me.
Pfff....lekker arrogante en niet betrokken reactie Havana. De reactie van de andere partij is bekend dus ga nu niet de moraalridder uit lopen hangen ook al weet menigeen wat je bedoelt. Je zult maar tegen dit soort FMs aanlopen....ben jij dan wel blij?
Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Optico schreef:Misschien had hij een slechte dag, blijft een moment opname.
Hier sluit ik me bij aan. Gewoon niet meer naar deze FM gaan als ie niet bevalt. Er zijn gelukkig meer goede dan slechte.
Ben het niet eens met het niet moeten bespreken van onvriendelijke of malafide fm's. Dit forum lijkt me een uitstekende plek om ervaringen uit te wisselen. Poets geeft zijn eigen ervaring weer en that's all. Wederhoor is misschien wel zo fair, dus als je m ff belt Havana;)
Even alle illusies uit de wereld helpen: fora zijn DE plekken waar alles en iedereen wordt beschuldigd zonder dat degene die beschuldigd wordt hier iets van weet en zich dus niet kan verweren......
Ben niet zo lang geleden bij cycleparts geweest tijdens een fietstocht, ik zette mijn fiets tegen de pui en ging naar binnen. Hij bood me aan mijn fiets (een merk dat hij niet verkoopt) bij hem naast de zaak achter het hek te zetten omdat ik anders misschien na het bezoek aan zijn zaak lopend naar huis zou moeten. Binnen werd gezegd dat ik maar moest roepen als ik vragen had. Er stond trouwens een schitterende cervelo slc-sl met zipp's (wauw!). Na een rondje kijkrn (ik wilde de winkel wel eens zien) ben ik weer weggegaan. Op basis van dit bezoek kan ik noch een positief noch een negatief oordeel geven over deze zaak en de eigenaar/het personeel.
Even alle illusies uit de wereld helpen: fora zijn DE plekken waar alles en iedereen wordt beschuldigd zonder dat degene die beschuldigd wordt hier iets van weet en zich dus niet kan verweren......
Ben niet zo lang geleden bij cycleparts geweest tijdens een fietstocht, ik zette mijn fiets tegen de pui en ging naar binnen. Hij bood me aan mijn fiets (een merk dat hij niet verkoopt) bij hem naast de zaak achter het hek te zetten omdat ik anders misschien na het bezoek aan zijn zaak lopend naar huis zou moeten. Binnen werd gezegd dat ik maar moest roepen als ik vragen had. Er stond trouwens een schitterende cervelo slc-sl met zipp's (wauw!). Na een rondje kijkrn (ik wilde de winkel wel eens zien) ben ik weer weggegaan. Op basis van dit bezoek kan ik noch een positief noch een negatief oordeel geven over deze zaak en de eigenaar/het personeel.
Groet,
Mike
Mike
daj schreef: Als je in Nijmegen woont moet je eens bij Forza wielersport langsgaan, naar mijn inzien erg vriendelijk en goede service.
Heb op Bike Motion een lang gesprek gehad van de mannen achter Forza Wielersport, waarbij ze iedergeval een goede indruk hadden achter gelaten.
Inderdaad erg vriendelijk!
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
ZorroI schreef:havana schreef:Zo gaat dat tegenwoordig, als je niet tevreden bent ga je anoniem op internet je beklag doen. De andere partij moet op z'n minst de mogelijkheid krijgen voor wederhoor lijkt me.
Pfff....lekker arrogante en niet betrokken reactie Havana. De reactie van de andere partij is bekend dus ga nu niet de moraalridder uit lopen hangen ook al weet menigeen wat je bedoelt. Je zult maar tegen dit soort FMs aanlopen....ben jij dan wel blij?
Zorro
Ik plaats alleen maar een kanttekening. Ik wil de TS best geloven, maar hoe controleer ik of hij de waarheid spreekt? Het is me niet te doen om dit specifieke geval, maar meer een algemene constatering. Dat jij dat als "arrogant en niet betrokken" af doet, geeft des te meer aan dat je gewoon niet snapt wat ik bedoel.
Je moest eens weten hoeveel pertinente onzin er wordt geschreven op internet over artsen, firma's, etc. Mensen denken alles maar te kunnen maken onder het mom van vrijheid van meningsuiting. Of de verhalen kloppen, lijkt dan ineens minder relevant.
Ik stel voor deze discussie (over het plaatsen van gebruikerservaringen) voort te zetten in Forumbeheer.
-
- Forum-lid HC
Is inderdaad hoor en wederhoor. Elke klant moet imho geholpen worden maar "vreemde" fietsen sluiten netjes achteraan in de wachtrij. Vaste klanten kunnen en behoren bij spoed eerder worden geholpen en mogen aanspraak maken op meer service.
Ken voldoende gasten die alles goedkoop van internet plukken maar als je er zelf niet meer uitkomen rustig zaterdag om 16.00 komen eisen dat ze alsnog met spoed worden geholpen omdat ze zondag moeten fietsen (die worden dus helemaal niet meer geholpen.....)
Ken voldoende gasten die alles goedkoop van internet plukken maar als je er zelf niet meer uitkomen rustig zaterdag om 16.00 komen eisen dat ze alsnog met spoed worden geholpen omdat ze zondag moeten fietsen (die worden dus helemaal niet meer geholpen.....)