Giro atmos
b l a f f y schreef:
Iemand een idee waar ik kussentjes kan kopen voor in een giro atmos helm?
Heb shimano al gemaild en wat inetwinkels gezocht, maar hoe heten die dingen want dan kan ik beter zoeken.
bij de ionos krijg je netjes reserve kussentjes en een winter inzet. dit ter info en beetje offtopic
-
- Forum-lid HC
Bel even met het rijwielpaleis (Bitlhoven) die heeft ze liggen of kan ze bestellen heb ze daar in het verleden ook al gehaald.
Ik heb anderhalve week terug mijn Atmos aan poeiers gevallen. Goede protectie. In het begin zat hij niet zo lekker als de Pneumo die ik ervoor aan poeiers viel, maar het was een superhelm. Nu heb ik een Ionos en dat is toch wel de fijnste, koelste en best zittende helm die ik ooit op heb gehad. Ja ik weet dat de pasvorm behoorlijk persoonlijk is, maar toch...........
Argh, was ik maar half zo goed als de uitstraling van mijn fiets!!
Ik vind die atmos fassa bortolo gewoon nog steeds de mooiste en die koop ik het liefste weer, maar die kan ik nergens meer krijgen. Huidige atmos is nog ok en koop pas nieuwe eer andere aan diggelen is.
Is de ionos niet fractie zwaarder dan atmos?
Is de ionos niet fractie zwaarder dan atmos?
Alstublaft.
Tja, Fassa Bortolo, das wel wat natuurlijk, jammer dat ze niet meer bestaan.
Maar de Ionos is idd zwaarder, hij weegt nu (ik heb maatje L) 321gr. Door het model en hoe hij op mijn hoofd zit lijkt ie echter lichter te zijn
Maar de Ionos is idd zwaarder, hij weegt nu (ik heb maatje L) 321gr. Door het model en hoe hij op mijn hoofd zit lijkt ie echter lichter te zijn
Argh, was ik maar half zo goed als de uitstraling van mijn fiets!!
Ben op zoek naar een nieuwe helm.(vorige was een Selev Alien en gebroken na valpartij)
Giro Atmos past me goed, alleen vind ik dat er zo weinig kussentjes in zitten. Vooral bovenaan (één minuscuul kussentje dat nog niet zo goed op zijn plaats blijft zitten)en dit vind ik toch niet zo comfortabel. Of is dit maar een eerste indruk?
De Ionos daarentegen heeft heel wat meer kussentjes.
Giro Atmos past me goed, alleen vind ik dat er zo weinig kussentjes in zitten. Vooral bovenaan (één minuscuul kussentje dat nog niet zo goed op zijn plaats blijft zitten)en dit vind ik toch niet zo comfortabel. Of is dit maar een eerste indruk?
De Ionos daarentegen heeft heel wat meer kussentjes.
-
- Forum-lid
Ben vorige week gevallen met m'n oude Atmos. En door die helm heb ik gelukkig een lichte hersenschudding in plaats van een zware of erger. Dus ik koop zeker weer een Atmos.
Ben langs achter aangereden met zo,n 50+ in het uur.
Ben langs achter aangereden met zo,n 50+ in het uur.
M5 Carbon Racefiets dura 7900, Kuota KISS dura 6900, Beone hotmelt dura 7800, Ridley Icarus shim 105en een Idworx DD