Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2008?

frankvanboven
Forum-lid
Berichten: 466
Lid geworden op: 28 mei 2006 19:22

frankvanboven 02 jan 2008 17:47

Volgens mij doen littekens het goed bij de vrouwen!

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 02 jan 2008 18:19

[quote="Gerardo"]@Trudie;het zeewater was 8 graden, dus lekker warm! Je hebt zelf toch wel gemerkt dat de chill-factor vanmiddag "very cold "was in Noortuk?[/quote]

Ik las in de krant dat het koude zand het meest vervelende was. Vandaar al die springende en dansende mensen. En wat je zegt: lekker warm, 8 gr.

Kou op de fiets is zoiets als "jeuk is leuk, bloed moet en pijn is fijn"

sparrownl
Forum-lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 19 mar 2007 19:41

sparrownl 02 jan 2008 21:08

Ik houd het voorlopig bij jeuk.
De rest komt in het voorjaar wel weer.
Happy are those who dream dreams
and are willing to pay the price to see them come true

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 02 jan 2008 21:20

Na een ochtenddienst en nieuw jaars borrel met een peptalk van Rene van de Gijp.( wat moet je met zo'n Man???).
Toch maar weer mijn frusstratie van de eerste werkdag eruit gecrost.
Ben aan de andere kant van de maas mijn heil maar eens gaan zoeken.
Dat wil zeggen over de brug van Gennep bij het veerhuis rechtsaf en een stuk langs de maas richting Cuyk.
Kom ik op een stuk weg waar ze met tractoren hadden liggen modderen .
Nou ik erdoor en de hele Cornelli onder de klei ,HIER BAAL IK VAN.
Verdomme wel zeker 4 emmers met heet water en zeepsop nodig gehad om het fietsie er weer picobello uit te laten zien om van mij zelf maar te zwijgen.
Nou zal morgen dus bijna zeker mijn rem wel weer vastgevroren zijn.
:(
cornelli racing cycles Uden

erik_jan
Forum-lid
Berichten: 121
Lid geworden op: 08 dec 2007 21:49

erik_jan 02 jan 2008 22:29

Het nieuwe jaar goed begonnen met een klein ritje op 1 Januari. Wel kouder dan gedacht. Fietsen met 3 graden is niet mijn favoriet. Kapellen-Kalmthoutse heide-Essen-Huijbergen-Putte-Kapellen. Mijn nieuwe Cannondale CAAD9 uitgeprobeerd. Heerlijk ...

Gebruikersavatar
ottie
Forum-lid
Berichten: 338
Lid geworden op: 24 jul 2005 21:04

Gebruikersavatar ottie 02 jan 2008 22:58

Zo de kop is eraf. Vandaag lekker op en neerv naar Arnhem want tje er moest weer gewerkt worden...

Helaas ook de eerste lekke band van dit jaar te pakken. Rijd k verdorie wegens een slag in mijn aksiums met mijn oude wiel zonder Conti's, gelijk een lekke band... Maar er lag ook wel beroerd veel glas overal op de weg, bushojes, bierflessen, winflessen en -glazen. Man wat is er met oud en nieuw gebeurd? Gelukkig wel bijna thuis. Maar ik wissel de band nog liever in de kou de volgende keer dan 700 meter met een lekke band voor l*l te lopen.
Rather live one day like a tiger than a hundred like a sheep!

timper
Forum-lid
Berichten: 1356
Lid geworden op: 30 okt 2006 00:10

timper 02 jan 2008 23:16

90 km in D1 vandaag. Via Nieuwpoort naar Diksmuide en terug met een paar omwegen. Veel wind en berekoud, was het maar zomer...
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 03 jan 2008 17:59

Vandaag weer heerlijk gefietst. Maar wat was het ter@#$%^&! koud! Die wind, tjonge jonge.
Maar gelukkig net voor de sneeuw binnen en een kleine 1,5 uur gefietst!
Misschien als de baas het goed vindt, morgen weer een rondje. Tjuus!!
Niets is wat het lijkt..

timper
Forum-lid
Berichten: 1356
Lid geworden op: 30 okt 2006 00:10

timper 03 jan 2008 19:41

Weer 90 km vandaag in D1. Toen ik vertrok was het droog, na tien minuten had ik sneeuw overgaand in smeltende sneeuw en hagel voor de rest van de rit. Massa's wind en ijzel...plezant was het niet maar het schonk wel voldoening achteraf.
Toen ik thuis kwam ging het ijs aan mijn fiets en bidons...brrr. Poetswerk achteraf en een losse spaak.
Was het bij vertrek zo erg, dan waren het de rollen geweest...
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 03 jan 2008 19:42

He Timper, vandaag 2x geweest? ;-)
Niets is wat het lijkt..

timper
Forum-lid
Berichten: 1356
Lid geworden op: 30 okt 2006 00:10

timper 03 jan 2008 19:51

[quote="maurice"]He Timper, vandaag 2x geweest? ;-)[/quote]

LOL, nee nee; toevalling bijna identieke trainingen gedaan op woe en donderdag. Ik werk nooit die twee dagen (wel op zaterdag en zondag) dus zijn dat mijn trainingsdagen voor het 'langere' werk. De rest van de week ga ik met de fiets werken en doe daar vaak een omweg bij of een sessie op rollen. In de zomer kan nadien ook de racefiets nog. Normaal train ik niet met zo'n weer maar ik zat met schuldgevoel doordat ik de laatste tijd geen langere training gedaan had.

Twee keer trainen in zo'n kl**e weer dat lijkt op zelfkastijding.

greetings
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie