Kuiper Trading
Ik mailde hem en de velgen zijn dezelfde als die in de sapim wielen van Cattoir. Spaken zijn sapim dus zeker ook goed. Naven ken ik niet.
-
- Forum-lid
ridley86 schreef:Ik mailde hem en de velgen zijn dezelfde als die in de sapim wielen van Cattoir. Spaken zijn sapim dus zeker ook goed. Naven ken ik niet.
Dan hoop ik toch dat het niet de versie is die Gilbert (Cattoir) nu gebruikt.
Die zijn namelijk van beduidend mindere kwaliteit dan de vorige velgen!
Harder, better, faster, stronger, LIGHTER !
Ik heb in het verleden een TT frame bij Chris kuiper gekocht: alles netjes en perfect afgehandeld.
Een clubgenoot heeft dit jaar een setje wielen bij Chris gekocht en ook daar niets negatiefs over gehoord.
Een clubgenoot heeft dit jaar een setje wielen bij Chris gekocht en ook daar niets negatiefs over gehoord.
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Ken meerdere mensen die tevreden klant zijn, ook op Weightweenies zitten enkele tevreden klanten.
maus_1990 schreef:@Hamebe,,, ik zit erover te denken om ook zo'n setje aan te schaffen,,, graag jou mening hierover deze wielen, en svp foto van hoe ze in jou fiets staan.
sorry zie je berichtje nu pas. heb ze nog niet gemonteerd. laat staan een mening. ze zien er wel cool uit, maar zijn de eerste carbon wieltjes die ik in handen heb en dus wel het gevoel van.......wat gaan ze doen als ik in een bocht eens verkeerd over een paar stenen rijd? tijd zal het leren. later meer? (PM)
@Rosier.
Wielen zijn niet hetzelfde.
Datgene dat het daar goedkoper maakt is de naaf die hun gebruiken
en de spaken die zijn in verhouding een stuk goedkoper als ik gebruik.
Tevens is het 85mm wielset bij mij goedkoper en het 50mm wielset is lichter bij mij.
Wielen zijn niet hetzelfde.
Datgene dat het daar goedkoper maakt is de naaf die hun gebruiken
en de spaken die zijn in verhouding een stuk goedkoper als ik gebruik.
Tevens is het 85mm wielset bij mij goedkoper en het 50mm wielset is lichter bij mij.
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)