De beste wensen.
[quote="Trudie"]Ja, daar moet ik natuurlijk op reageren.
Allemaal fijne feestdagen en en een sportief maar vooral gezond 2008 toegewenst.
De vooruitzichten zijn goed: vooralsnog een weekje Mallorca, een weekje Pyreneeën, de MH2D en natuurlijk de TKC/BRC.
O ja, ik schijn ook nog 50 te worden volgend jaar
Hoe voelt dat, Noppie?:p[/quote]
Ha! weer gevonden! Ergens had ik gelezen over dat je 50 jaar wordt dit jaar, maar ik wist niet meer waar. Ergenes anders op het forum heb ik op deze topic gereageerd. Nou Trudie het is net alsof je 18 wordt, het is dus net hoe je je voelt of hoe je laat voelen of zoiets.
Eerste kerstdag zit er weer op. Gisteren voor het eerst op skies gestaan in de Uithof in Den haag, het was wel grappig. Gelukkig hebben zich geen ongelukken voor gedaan. Misschien, als het droog blijft ga ik vandaag nog een stukkie fietsen. Prettige 2de kerstdag nog.
:D:D:D
Allemaal fijne feestdagen en en een sportief maar vooral gezond 2008 toegewenst.
De vooruitzichten zijn goed: vooralsnog een weekje Mallorca, een weekje Pyreneeën, de MH2D en natuurlijk de TKC/BRC.
O ja, ik schijn ook nog 50 te worden volgend jaar
Hoe voelt dat, Noppie?:p[/quote]
Ha! weer gevonden! Ergens had ik gelezen over dat je 50 jaar wordt dit jaar, maar ik wist niet meer waar. Ergenes anders op het forum heb ik op deze topic gereageerd. Nou Trudie het is net alsof je 18 wordt, het is dus net hoe je je voelt of hoe je laat voelen of zoiets.
Eerste kerstdag zit er weer op. Gisteren voor het eerst op skies gestaan in de Uithof in Den haag, het was wel grappig. Gelukkig hebben zich geen ongelukken voor gedaan. Misschien, als het droog blijft ga ik vandaag nog een stukkie fietsen. Prettige 2de kerstdag nog.
:D:D:D
kiekeboe
Ook van mijn kant de allerbeste wensen voor 2008! Blijf gezond en geniet van onze mooie sport! Tevens wens ik voor 2008 een schoon wielerseizoen zonder allerlei verdachtmakingen van wielrenners!
Gerardo
Vanuit het zon overgoten Utrecht
Wens ik een ieder van dit Forum
een zeer gezond gelukkig en sportief 2008 !!
Wens ik een ieder van dit Forum
een zeer gezond gelukkig en sportief 2008 !!
-
- Forum-lid
Het koude hoge noorden wenst ook heel het forum een gelukkig nieuwjaar!!
tarmac expert sram force
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr
[quote="campaioen"]Opdat alle vingers er nog zijn om in een afdaling in de remmen te knijpen![/quote]
En dat is heel belangrijk, he kerel
Sorry, ik kon het niet laten...
Iedereen veel prettige km's en/of veel korte uitslagen toegewenst voor 2008!!
En dat is heel belangrijk, he kerel
Sorry, ik kon het niet laten...
Iedereen veel prettige km's en/of veel korte uitslagen toegewenst voor 2008!!
Nog net in 2007 wil ik jullie ook allemaal een goed nieuwjaar wensen waarin we hopelijk gezond blijven en allemaal onze doelen kunnen bereiken of tenminste benaderen. heel veel succes en veel goeds vanuit het prachtige brabantse land.
Beste fietsen,
vanuit het droevig ogende westland wat zich opmaakt voor de laatste nacht in 2007 wil ik iedereen een gezond, liefdevol en succesvol en vooral sportief fietsjaar in 2008 toewensen.
Succes met het realiseren van de mogelijke doel in 2008.
Mvg.
Hans
vanuit het droevig ogende westland wat zich opmaakt voor de laatste nacht in 2007 wil ik iedereen een gezond, liefdevol en succesvol en vooral sportief fietsjaar in 2008 toewensen.
Succes met het realiseren van de mogelijke doel in 2008.
Mvg.
Hans
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX