Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Je grootste irritatie??

bazz
Forum-lid

bazz 09 dec 2007 11:14

[quote="Spinningfreak"]Ik erger me vooral aan fietsers die niet snappen dat hardlopers op fietspaden dat stuk uitzoeken dat het vlakst is, dat kan dus zijn links, rechts of in het midden. Dat is overigens vooral in de winter als ik zelf meer hardloop dan fiets :-)[/quote]

Horen die daar dan thuis ?

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 09 dec 2007 11:37

[quote="Noppie"]Dit forum!!![/quote]

En ik irriteer mij aan mensen die op min of meer structurele basis van deze heerlijk opbouwende posts neerkwakken op het forum.

Verder vraag ik mij even af waar een irritatietopic voor nodig is? Hoe meer je over de dingen praat en schrijft die je irriteren, hoe meer je je er aan gaat ergeren.

(dus kort samengevat: ik irriteer mij aan irritatietopics ;) )
Less is bore

noppie
Forum-lid

noppie 09 dec 2007 14:03

[quote="GastheerG"][quote="Daniel1975"]Verder vraag ik mij even af waar een irritatietopic voor nodig is? Hoe meer je over de dingen praat en schrijft die je irriteren, hoe meer je je er aan gaat ergeren.

(dus kort samengevat: ik irriteer mij aan irritatietopics ;) )[/quote]

Wat ik al zei: irritatie is zonde van de energie.
[/quote]

DUS !!!! Ligt hier een bijzondere schone en nobele taak om dit topic om zeep te helpen. Maar ja, dan hoor ik andere al zeggen. CENSUUR! Je doet het ook nooit goed he!
kiekeboe

ted038
Forum-lid

ted038 09 dec 2007 14:33

ooit ergens gelezen : " irriteer u niet, verwonder u slechts" of iets dergelijks ;)

waar ik me aan irriteer is dat steeds meer benzinestations onbemand worden, en daarmee ook geen waterslang meer hebben om de fiets af te spuiten ..... :P

en ik had zo'n mooi adresje dat op zondag dicht was, maar wel een fijne waterslang had die aan bleef ....

(heb flastje, dus geen wateraansluiting buiten. uiteraard thuis napoetsen en smeren, nu doe ik het met een emmer op het balkon)

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 09 dec 2007 15:22

Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

campaioen
Forum-lid

campaioen 09 dec 2007 16:54

ik irriteer me de laatste tijd aan rasmussen, die a la geert wilders, met oneliners de pers probeert te halen.... nu weer over het feit dat breukink wilde dat hij zou falen in de tour....... anders had breukink hem natuurlijk nooit meegenomen. Aangezien van te voren al duidelijk was dat rasmussen niet helemaal eerlijk was geweest, was dat een prima aanleiding geweest om rasmussen weg te mieteren.
no pain no gain

intersantos
Forum-lid

intersantos 09 dec 2007 19:35

[quote="Daniel1975"][quote="Noppie"]Dit forum!!![/quote]

En ik irriteer mij aan mensen die op min of meer structurele basis van deze heerlijk opbouwende posts neerkwakken op het forum.

Verder vraag ik mij even af waar een irritatietopic voor nodig is? Hoe meer je over de dingen praat en schrijft die je irriteren, hoe meer je je er aan gaat ergeren.

(dus kort samengevat: ik irriteer mij aan irritatietopics ;) )[/quote]

Je ergert je aan iets, of iets irriteert je. Je irritteert je dus niet aan iets. Daar erger ik me dus aan. En als je het hier niet mee eens bent, kun je me altijd optelefoneren..

noppie
Forum-lid

noppie 09 dec 2007 21:00

[quote="intersantos"]
Je ergert je aan iets, of iets irriteert je. Je irritteert je dus niet aan iets. Daar erger ik me dus aan. En als je het hier niet mee eens bent, kun je me altijd optelefoneren..[/quote]

Optelefoneren!? Dit hoort volgens mij weer thuis in het topic grammatica en spelling.
kiekeboe

dual
Forum-lid

dual 10 dec 2007 00:38

Misschien moet Noppie gewoon weer een keertje mee (samen met Trudie en BR) om een eindje tegen de wind in te rammen, koffie in de torpedoloods en dan zijn volgens mij, al zijn irritaties weer over..
nulla tenaci invia est via

Plaats reactie