[quote="Spinningfreak"]Ik erger me vooral aan fietsers die niet snappen dat hardlopers op fietspaden dat stuk uitzoeken dat het vlakst is, dat kan dus zijn links, rechts of in het midden. Dat is overigens vooral in de winter als ik zelf meer hardloop dan fiets [/quote]
Horen die daar dan thuis ?
Je grootste irritatie??
- daniel1975
- Forum-lid HC
[quote="Noppie"]Dit forum!!![/quote]
En ik irriteer mij aan mensen die op min of meer structurele basis van deze heerlijk opbouwende posts neerkwakken op het forum.
Verder vraag ik mij even af waar een irritatietopic voor nodig is? Hoe meer je over de dingen praat en schrijft die je irriteren, hoe meer je je er aan gaat ergeren.
(dus kort samengevat: ik irriteer mij aan irritatietopics )
En ik irriteer mij aan mensen die op min of meer structurele basis van deze heerlijk opbouwende posts neerkwakken op het forum.
Verder vraag ik mij even af waar een irritatietopic voor nodig is? Hoe meer je over de dingen praat en schrijft die je irriteren, hoe meer je je er aan gaat ergeren.
(dus kort samengevat: ik irriteer mij aan irritatietopics )
Less is bore
[quote="GastheerG"][quote="Daniel1975"]Verder vraag ik mij even af waar een irritatietopic voor nodig is? Hoe meer je over de dingen praat en schrijft die je irriteren, hoe meer je je er aan gaat ergeren.
(dus kort samengevat: ik irriteer mij aan irritatietopics )[/quote]
Wat ik al zei: irritatie is zonde van de energie.
[/quote]
DUS !!!! Ligt hier een bijzondere schone en nobele taak om dit topic om zeep te helpen. Maar ja, dan hoor ik andere al zeggen. CENSUUR! Je doet het ook nooit goed he!
Wat ik al zei: irritatie is zonde van de energie.
[/quote]
DUS !!!! Ligt hier een bijzondere schone en nobele taak om dit topic om zeep te helpen. Maar ja, dan hoor ik andere al zeggen. CENSUUR! Je doet het ook nooit goed he!
kiekeboe
ooit ergens gelezen : " irriteer u niet, verwonder u slechts" of iets dergelijks
waar ik me aan irriteer is dat steeds meer benzinestations onbemand worden, en daarmee ook geen waterslang meer hebben om de fiets af te spuiten .....
en ik had zo'n mooi adresje dat op zondag dicht was, maar wel een fijne waterslang had die aan bleef ....
(heb flastje, dus geen wateraansluiting buiten. uiteraard thuis napoetsen en smeren, nu doe ik het met een emmer op het balkon)
waar ik me aan irriteer is dat steeds meer benzinestations onbemand worden, en daarmee ook geen waterslang meer hebben om de fiets af te spuiten .....
en ik had zo'n mooi adresje dat op zondag dicht was, maar wel een fijne waterslang had die aan bleef ....
(heb flastje, dus geen wateraansluiting buiten. uiteraard thuis napoetsen en smeren, nu doe ik het met een emmer op het balkon)
-
- Forum-lid HC
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
ik irriteer me de laatste tijd aan rasmussen, die a la geert wilders, met oneliners de pers probeert te halen.... nu weer over het feit dat breukink wilde dat hij zou falen in de tour....... anders had breukink hem natuurlijk nooit meegenomen. Aangezien van te voren al duidelijk was dat rasmussen niet helemaal eerlijk was geweest, was dat een prima aanleiding geweest om rasmussen weg te mieteren.
no pain no gain
-
- Forum-lid
[quote="Daniel1975"][quote="Noppie"]Dit forum!!![/quote]
Je ergert je aan iets, of iets irriteert je. Je irritteert je dus niet aan iets. Daar erger ik me dus aan. En als je het hier niet mee eens bent, kun je me altijd optelefoneren..
Je ergert je aan iets, of iets irriteert je. Je irritteert je dus niet aan iets. Daar erger ik me dus aan. En als je het hier niet mee eens bent, kun je me altijd optelefoneren..
[quote="intersantos"]
Je ergert je aan iets, of iets irriteert je. Je irritteert je dus niet aan iets. Daar erger ik me dus aan. En als je het hier niet mee eens bent, kun je me altijd optelefoneren..[/quote]
Optelefoneren!? Dit hoort volgens mij weer thuis in het topic grammatica en spelling.
Je ergert je aan iets, of iets irriteert je. Je irritteert je dus niet aan iets. Daar erger ik me dus aan. En als je het hier niet mee eens bent, kun je me altijd optelefoneren..[/quote]
Optelefoneren!? Dit hoort volgens mij weer thuis in het topic grammatica en spelling.
kiekeboe