Winter fietsbroek ?
Zelf rij ik me een assos airblok ll (0 gr tot 5gr) en een airplus ll (onder 0 gr) met een FI.13 S2 eronder hiermee kan je gewoon een uurtje of 4a5 mee gaan trainen zonder het koud te hebben op je voeten na dan daar heb ik nog geen oplossing voor.
I live to ride,I ride Passoni
Ben ik de enige die met korte broek en beenstukken het vooralsnog prima uit te houden vind?
http://www.bikeplanner.com/djdakkie" onclick="window.open(this.href);return false;
djdakkie schreef:Ben ik de enige die met korte broek en beenstukken het vooralsnog prima uit te houden vind?
Nee hoor want dat is nog niets in vergelijking met "die held" die ik laatst bij -2 in zijn korte broek tegen kwam. Dacht eerst dat hij witte beenstukken droeg tot dat ik dichter bij kwam. Ik kreeg het spontaan koud bij de aanblik.
No pain no gain, no guts no glory!
dat kan gewoon niet goed voor je zijn. nouja, ik draag iig korte broek met beenstukken en daaronder lang termo ondergoed, works like a charm!
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
Nee dat irriteert niet.Ik heb altijd een thermo onderbroek aan van craft, ik heb er ook 1 met winstopper voor a;s het echt kraakt en vriest. Ondergoed bestel ik altijd bij craft-sport.de en ik gebruik het ook voor wintersport of als ik schaats of als ik wandel bij -5 of kouder. Laagjes werken altijd.
Het schuifprobleem met de zeem heb ik niet, ik heb een assos korte broek + een nike (lance ltd) die over mijn lange themo ondergoed aantrek. Dan nog beenstukken.......klaar is kees. En in de kroeg/kantine trek ik de beenstukjes uit....ff uitdampen.
Lange broek kan natuurlijk ook, ik zou dan kijken voor een model met windstopper. Lange broek die ik heb zit voor geen meter (agu) op 1 of andere manier klopt de zeem niet.
Het schuifprobleem met de zeem heb ik niet, ik heb een assos korte broek + een nike (lance ltd) die over mijn lange themo ondergoed aantrek. Dan nog beenstukken.......klaar is kees. En in de kroeg/kantine trek ik de beenstukjes uit....ff uitdampen.
Lange broek kan natuurlijk ook, ik zou dan kijken voor een model met windstopper. Lange broek die ik heb zit voor geen meter (agu) op 1 of andere manier klopt de zeem niet.
-
- Forum-lid HC
Otje 2 schreef:Nee dat irriteert niet.Ik heb altijd een thermo onderbroek aan van craft, ik heb er ook 1 met winstopper voor a;s het echt kraakt en vriest. Ondergoed bestel ik altijd bij craft-sport.de en ik gebruik het ook voor wintersport of als ik schaats of als ik wandel bij -5 of kouder. Laagjes werken altijd.
Je reageerd op een topic van 2 jaar oud :p.
Ik heb ook een lange broek die absoluut niet lekker past. Eenmaal op de fiets gaat het wel, maar als ik naast de fiets sta dan heb ik ook het idee dat de maatgeving niet klopt. Ik gebruik hem deze winter lekker op en gooi hem dan weg, hij begint namelijk al behoorlijke slijtplekken te vertonen na 1000 km fietsen :s. Het is overigens de duurste broek van Cyclewear.eu met windtex.