Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

Benen ontharen

lancev7
Forum-lid

Gebruikersavatar lancev7 28 nov 2007 23:42

Ik pak eerst wat douchegel smeer ik m'n been mee in, vervolgens inderdaad mesje goed nat en schoon houden (spoelen). Ik scheer enkel tegen de haargroei richting in, en gaat eigenlijk wel prima

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 28 nov 2007 23:55

[quote="AirJay"][quote="Edwin01"]Ik heb ook wel eens een vers mesje geprobeerd, maar dan stroop je al je vel van je benen ;-)[/quote]

Juist het gebruik van een "oud" mesje zou het bloederige effect opleveren. Een "vers" mesje levert echt een beter resultaat op. Gewoon goed soppen, de haren moet goed nat zijn, vervolgens met de haargroei richting mee scheren, regelmatig het mesje schoonspoelen en tot slot voor een extra glad resultaat haaks op de haargroei richting scheren. Althans, dat hoorde ik afgelopen week op tv.

[/quote]

Waarschijnlijk was het een vrouwenprogramma en ging 't over die damesmesjes die veel minder scherp zijn.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

airjay
Forum-lid

airjay 28 nov 2007 23:57

Integendeel, het ging ECHT over de mannen, mannenmesjes, mannenzeep, er werd zelfs gewaarschuwd! Mannen, ruim je mesjes op voordat je vrouw er haar benen mee scheert en jij de volgende ochtend met een "semi-scherp" mesje je baard weer staat te doen. Ik zal eens kijken of ik het programma nog terug kan vinden op uitzendinggemist.nl.

nk006
Forum-lid

nk006 29 nov 2007 00:10

Er staan hier zelfs fotos van profs in de rubriek wielrennen-actiefoto's-laatste pagina die volgens mij armen onthaard hebben. Als je kijkt naar een wedstrijd op tv zie ik weinig of geen prof's met haar op hun armen.

Ik scheer met Gilette-Fusion en die tril-krabber. Scheert heel zuiver maar mesjes zijn dan ook lekker duur. 30€ per blauw pakje. Oranje zijn iets goedkoper.

edwin01
Forum-lid

edwin01 29 nov 2007 10:15

[quote="AirJay"][quote="Edwin01"]Ik heb ook wel eens een vers mesje geprobeerd, maar dan stroop je al je vel van je benen ;-)[/quote]

Juist het gebruik van een "oud" mesje zou het bloederige effect opleveren. Een "vers" mesje levert echt een beter resultaat op. Gewoon goed soppen, de haren moet goed nat zijn, vervolgens met de haargroei richting mee scheren, regelmatig het mesje schoonspoelen en tot slot voor een extra glad resultaat haaks op de haargroei richting scheren. Althans, dat hoorde ik afgelopen week op tv.[/quote]

Ik hou het toch maar bij een belegen mesje, anders val ik waarschijnlijk flauw vanwege bloedverlies......

rodion
Forum-lid

rodion 29 nov 2007 13:31

[quote="Daniel1975"][quote="maurice"]Al ontharingscreme geprobeerd? [/quote]

Dat is troep. 1 keer, nooit meer.[/quote]

Ontharingscreme werkt bij mij perfect. Zeker vlak na de winter als er een lekker dicht vachtje op je benen staat. Ben je met creme met een kwartiertje klaar. Als je dat moet gaan scheren ben je veel langer bezig.
L'enfer, c'est les autres

pepino
Forum-lid

pepino 29 nov 2007 13:42

[quote="Edwin01"][quote="nk006"] Profs ontharen ook de armen. Wat is hiervoor juist de reden? Had me laten vertellen dat de reden het masseren was. Dan trekt het haar niet tegen. Zijn er hier bij die dit ook doen?[/quote]

Dat profs de armen zouden ontharen ben ik nog nergens tegengekomen. Profs met haar op de armen darentegen wel....

In vind het niet mooi dat de profs de armen ontharen...
Die mensen hebben het al zo moeilijk...

edwin01
Forum-lid

edwin01 29 nov 2007 15:36

[quote="pepino"][quote="Edwin01"][quote="nk006"] Profs ontharen ook de armen. Wat is hiervoor juist de reden? Had me laten vertellen dat de reden het masseren was. Dan trekt het haar niet tegen. Zijn er hier bij die dit ook doen?[/quote]

Dat profs de armen zouden ontharen ben ik nog nergens tegengekomen. Profs met haar op de armen darentegen wel....

[/quote]

Ik moest ff nadenken, maar toen viel het 20-cent stukje..... HAHAHAHHAAAA!!!!!

anton29
Forum-lid

anton29 18 jan 2008 19:07

VEET

maatchen
Forum-lid

maatchen 18 jan 2008 19:14

[quote="pepino"][quote="Edwin01"][quote="nk006"] Profs ontharen ook de armen. Wat is hiervoor juist de reden? Had me laten vertellen dat de reden het masseren was. Dan trekt het haar niet tegen. Zijn er hier bij die dit ook doen?[/quote]

[/quote]

Subliem, wat is taal toch leuk!

w0uter
Forum-lid

w0uter 18 jan 2008 23:21

Ik heb gister tegen mijn huisgenootje lopen roepen dat een epileermachine geen pijn deed. Ik heb het geweten! De volgende keer dat ik een grote bek heb zorg ik dat het niet over pijn gaat. Nondeju, niet te harden! Het werkt wel trouwens...

maatchen
Forum-lid

maatchen 19 jan 2008 14:02

Heb je de kuur afgemaakt, of ben je onderweg afgehaakt?

Plaats reactie