Leuk idee, houd me op de hoogte
Amstelgoldrace 2008 (toerversie)
[quote="body"]Leuk idee, houd me op de hoogte
[/quote]
Dankjewel !!
Het is op de 13e April 2008 in ieder geval dat is de datum
en als je je aanmeld op de website van de ccw
krijg je ook de clubmailtjes waarin ook nieuws omtrent deze tocht zal worden geschreven.
En je bent van harte welkom om mee te fietsen uiteraard
[/quote]
Dankjewel !!
Het is op de 13e April 2008 in ieder geval dat is de datum
en als je je aanmeld op de website van de ccw
krijg je ook de clubmailtjes waarin ook nieuws omtrent deze tocht zal worden geschreven.
En je bent van harte welkom om mee te fietsen uiteraard
[quote="Moustache"]Ben op zich wel van plan de 250 te doen.
Ik zeg "op zich", want ik vond de organisatie van de 2007 versie boven dramatisch. Wat een anticlimax op de Cauberg.
...lopend over de finish... (nee, dat kwam niet door mijn klimcapaciteiten), ze zouden zich moeten schamen![/quote]
Het idee van de organisatie om de finishlocatie dit jaar wat meer aan te kleden in combinatie met het goede weer zadelde de organisatie met een luxeprobleem op. Zij heeft hier echter van geleerd voor komende Toerversies van de Amstel Gold Race.
Ben benieuwd. Hoort dit topic niet thuis bij toertochten?
Ik zeg "op zich", want ik vond de organisatie van de 2007 versie boven dramatisch. Wat een anticlimax op de Cauberg.
...lopend over de finish... (nee, dat kwam niet door mijn klimcapaciteiten), ze zouden zich moeten schamen![/quote]
Het idee van de organisatie om de finishlocatie dit jaar wat meer aan te kleden in combinatie met het goede weer zadelde de organisatie met een luxeprobleem op. Zij heeft hier echter van geleerd voor komende Toerversies van de Amstel Gold Race.
Ben benieuwd. Hoort dit topic niet thuis bij toertochten?
[quote="pinarello"][quote="Moustache"]Ben op zich wel van plan de 250 te doen.
Ben benieuwd. Hoort dit topic niet thuis bij toertochten?[/quote]
inderdaad, verkeerd geplaatst. excuses hiervoor
Ben benieuwd. Hoort dit topic niet thuis bij toertochten?[/quote]
inderdaad, verkeerd geplaatst. excuses hiervoor
Train ze!
Havana zegt het wat cru, maar hij heeft wel een beetje gelijk. Ik heb nu 3 jaar achter elkaar de AGR gedaan. Het is beredruk, wij gingen dit jaar om 7 uur weg en konden nog net de cauberg op fietsen, vorig jaar vertrokken ik om 10 uur en heb de cauberg opgelopen, door de drukte was fietsen niet mogelijk. Dit jaar kies ik voor de SRC, de waalse pijl, eddy merkx. Trois ballon lijkt me ook een mooi tochtje. Toch vindt ik wel dat je 1 x de AGR gereden moet hebben.
kiekeboe
-
- Forum-lid
Hopelijk pakt de organisatie het dit jaar beter aan op de Cauberg. Ik verwacht wel dat ze er van hebben geleerd. Dit soort grote tochten is nu eenmaal druk, dat is geen nieuws. Maar het moet wel enigzins redelijk blijven. Misschien dat ze de deelnemerslimiet gewoon wat omlaag moeten doen?
Ik wil dit jaar de 250km gaan rijden. Omdat ik deze rit toch graag een keer in zijn geheel wil rijden en omdat het een mooie voorbereiding is voor de Dolomieten marathon en de Marmotte. Als het dit jaar in de Amstel weer te druk is sla ik volgend jaar wel over.
Ik wil dit jaar de 250km gaan rijden. Omdat ik deze rit toch graag een keer in zijn geheel wil rijden en omdat het een mooie voorbereiding is voor de Dolomieten marathon en de Marmotte. Als het dit jaar in de Amstel weer te druk is sla ik volgend jaar wel over.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Probleem is dat je dat vooraf niet weet....
Ik vind het qua sfeer een leuk evenement, maar het is zo slecht georganiseerd. Het is een gekkenhuis op de Cauberg, en dat al een paar jaar achter elkaar. Die flauwekul met de chips is de grootste bottleneck; doordat die er af gehaald moeten worden en de stuurbordjes afgeknipt ontstaat de opstopping.
PS: Mo, wanneer ga je nu eens een keertje mee fietsen met het ZH-clubje??
Ik vind het qua sfeer een leuk evenement, maar het is zo slecht georganiseerd. Het is een gekkenhuis op de Cauberg, en dat al een paar jaar achter elkaar. Die flauwekul met de chips is de grootste bottleneck; doordat die er af gehaald moeten worden en de stuurbordjes afgeknipt ontstaat de opstopping.
PS: Mo, wanneer ga je nu eens een keertje mee fietsen met het ZH-clubje??
Less is bore