Wat ik irritant vind is wanneer sommige mensen wel... en andere mensen niet een prijs hoeven te noemen voor een in de verkoopstaande fiets, omdat de fiets 'uniek' zou zijn.
Wanneer ik vervolgens hierover wat zeg ik dat topic, wordt mijn post doodleuk verwijderd!!
Irritant is het ook wanneer bepaalde leden van 'de harde kern' van dit forum, elkaars koopwaar eindeloos gaan aanprijzen of verdedigen.... hou dit soort dingen gewoon tussen koper en verkoper :S
Taalgebruik / agressie
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zie pm.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zie PM :p
(PM was vraag om concrete toelichting)
(PM was vraag om concrete toelichting)
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
[quote="Noppie"][quote="velo"]Wat ook zeer storend is dat mensen een reactie geven die totaal niet over het topic gaat.[/quote]
Dat vind juist weer heel erg grappig. Zo zie je maar, waar de ene zich aan stoort , vind een ander weer leuk.[/quote]
Waarom verbaast het mij nu niet dat juist jij dat heel erg grappig vindt.....
Dat vind juist weer heel erg grappig. Zo zie je maar, waar de ene zich aan stoort , vind een ander weer leuk.[/quote]
Waarom verbaast het mij nu niet dat juist jij dat heel erg grappig vindt.....
Less is bore
[quote="Daniel1975"][quote="Noppie"][quote="velo"]Wat ook zeer storend is dat mensen een reactie geven die totaal niet over het topic gaat.[/quote]
Waarom verbaast het mij nu niet dat juist jij dat heel erg grappig vindt.....[/quote]
GEEN IDEE!!!!!
Waarom verbaast het mij nu niet dat juist jij dat heel erg grappig vindt.....[/quote]
GEEN IDEE!!!!!
kiekeboe