Nog iemand?litespeed schreef:Ik hoor graag nog meer reacties/referenties. Bijvoorbeeld: zijn ze beter dan Mavic ssc remmen?
fsa sl-k remmen 2008
Ik heb zelf geen vergelijkingen, maar als ik mijn dealer moet geloven, die werkelijkwaar vrijwel elk materiaal test (behalve dan ax) zijn deze remmen beter dan zowel de campa record's als de shimano Dura-ace's. De vergelijking met sram weet ik zo niet. Maar hij noemde het verreweg de beste remmen, ze hebben een enorme remkracht en een goede doseerbaarheid.
natuurlijk is het de vraag in hoeverre mijn dealer een referentie is. Ik kan alleen maar zeggen dat het een oud prof betreft en een zeer ervaren amateur renner. Ze doen enorm veel test werk, ook met sram om de klant voor te kunnen lichten. Ook de diverse testweekenden van oa cervelo doen ze actief mee. Neem anders eventueel contact met ze op. www.wielerhuisdemeulenreek.nl 073-5321506. Vraag naar Werner of Menno en doe ze de groeten van Jip. Succes.
natuurlijk is het de vraag in hoeverre mijn dealer een referentie is. Ik kan alleen maar zeggen dat het een oud prof betreft en een zeer ervaren amateur renner. Ze doen enorm veel test werk, ook met sram om de klant voor te kunnen lichten. Ook de diverse testweekenden van oa cervelo doen ze actief mee. Neem anders eventueel contact met ze op. www.wielerhuisdemeulenreek.nl 073-5321506. Vraag naar Werner of Menno en doe ze de groeten van Jip. Succes.