Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Winter vlijt

japiecarbon
Forum-lid HC
Berichten: 5231
Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05

japiecarbon 05 feb 2011 19:45

Volgens mij staat de trapper op 3 uur en ketting op het buitenblad?!

nick14
Forum-lid
Berichten: 82
Lid geworden op: 23 nov 2010 17:11

nick14 08 feb 2011 15:04

ik zou zoals iedereen al zegt kiezen voor de wat rustigere kleuren,

maaar...

je valt wel op (:
dag niet gefietst, dag niet geleefd.

Gebruikersavatar
henpaden
Forum-lid
Berichten: 517
Lid geworden op: 02 mar 2010 03:15
Locatie: Breda
Contact

Gebruikersavatar henpaden 08 feb 2011 19:20

Rustigere kleuren is eigenlijk niet de goede benaming, maar harmonieuzere kleuren zou ik zelf zeggen. Dan wordt de fiets ook meer 'n eenheid. Nu lijkt het net of het stuur niet bij de fiets hoort, het vloekt nogal en dat geeft een onbevredigend gevoel.
Kleuren kan je het beste altijd ergens terug laten komen, ze moeten in balans zijn met elkaar, dat ervaren wij mensen het meest prettig.
http://www.henrypennings.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
alliance_0
Forum-lid
Berichten: 1437
Lid geworden op: 08 aug 2010 02:06

Gebruikersavatar alliance_0 08 feb 2011 20:07

Stuurlint is volgens mij ook niet mooi gewikkeld, zie bij de shifter een stukje stuur. Voor de rest, ook niet mijn smaak. Behalve de hierboven genoemde zaken, vind ik de kleur van het frame ook niet mooi

autobianchi
Forum-lid
Berichten: 109
Lid geworden op: 12 okt 2010 20:26

autobianchi 08 feb 2011 20:14

Ik ben het met de meeste kritieken hierboven wel eens, maar......
Als je nou eens op deze fiets gaat zitten met een geel/zwart/donkerblauw outfitje?
Slaan we door of gaan we af!?

Gebruikersavatar
henpaden
Forum-lid
Berichten: 517
Lid geworden op: 02 mar 2010 03:15
Locatie: Breda
Contact

Gebruikersavatar henpaden 08 feb 2011 20:24

Ook niet leuk voor Chemist al deze reakties.
Wel een aparte, maar om eerlijk te zijn wel een beste fiets die hij heeft samengesteld.
En eigenlijk een stuk creatiever dan heel makkelijk een kant en klaar gelikt ros kopen voor veel geld.
http://www.henrypennings.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

chemist
Forum-lid
Berichten: 211
Lid geworden op: 09 sep 2006 00:02

chemist 08 feb 2011 20:31

Ja mannen, ik zou bijna gaan denken om dingen te vervangen :( maar niet echt. Als je achter me fietst kun je lekker naar die zadelpen kijken en je zitten ergeren misschien levert dat nog extra energie op.

En het stuurlint gebruik ik zelf om me op te laden in de bergen(in ieder geval col de la Bonette).

Om het af te maken heb ik nog een stikker laten maken met mijn naam en bloedgroep erop die ik een mooi plekje heb gegeven op het frame(mijn dochter heeft de plaats bepaald!)
Niets is waar en zelfs dat niet

jules_msk
Forum-lid
Berichten: 312
Lid geworden op: 08 sep 2010 21:57

jules_msk 08 feb 2011 20:55

chemist schreef:Ja mannen, ik zou bijna gaan denken om dingen te vervangen :( maar niet echt. Als je achter me fietst kun je lekker naar die zadelpen kijken en je zitten ergeren misschien levert dat nog extra energie op.

En het stuurlint gebruik ik zelf om me op te laden in de bergen(in ieder geval col de la Bonette).

Om het af te maken heb ik nog een stikker laten maken met mijn naam en bloedgroep erop die ik een mooi plekje heb gegeven op het frame(mijn dochter heeft de plaats bepaald!)


Mooi! Gewoon je eigen mening en smaak volgen!
Interessant idee trouwens, die sticker.
Een renner leeft niet in het echte leven. Dat leven komt pas na de fiets.

sandem
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 feb 2011 21:03

sandem 08 feb 2011 21:11

Toen ik hoorde dat er een foto op het forum stond moest ik natuurlijk wel even kijken!
Ik vind het wel een mooie fiets!
Past goed bij de persoon die hem gaat berijden!
Het stuur lint zal echter ook mijn keuze niet zijn geweest, maar het maakt het wel gelijk een persoonlijke fiets!
groeten, Sanne

Gebruikersavatar
henpaden
Forum-lid
Berichten: 517
Lid geworden op: 02 mar 2010 03:15
Locatie: Breda
Contact

Gebruikersavatar henpaden 08 feb 2011 22:00

Naar ik gehoord heb is het niet zo zinvol om je bloedgroep bij je te hebben omdat als je in het ziekenhuis beland of word geholpen door ambulancemedewerkers en je hebt bloed nodig je altijd standaard getest word op welke resusfactor je hebt.
Afgaan op de informatie die je bij je hebt zou te riskant zijn.
Maar ja, ik heb in m'n helm ook die informatie, overgenomen van m'n bloedgroepkaartje van eeuwen geleden van de keuring van militaire dienst.
http://www.henrypennings.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

chemist
Forum-lid
Berichten: 211
Lid geworden op: 09 sep 2006 00:02

chemist 09 feb 2011 11:36

Vrijdag met de fiets bij de chiropractor langs, die zet mij altijd keurig op de fiets. Heb ik bij mijn eerste fiets ook gedaan en dat beviel uitstekend.

Nu maar hopen dat er zaterdag geen pak sneeuw ligt dan volgen dan de eerste uurtjes :).
Niets is waar en zelfs dat niet

goodriddance
Forum-lid
Berichten: 138
Lid geworden op: 09 jul 2010 17:42

goodriddance 09 feb 2011 12:52

Waar heb je de sticker laten maken?

Plaats reactie