TIP: sporza jaarcompilatie wielerseizoen
Ze hebben menige wielerliefhebber weeral goed bij de ballen genomen bij Sporza. Kon in de krant en op digital tv zien dat het wieleroverzicht om 17.00u begon. Nestelde mij dus om 16.50u gezellig voor de buis en wat was er al bezig. Juist, het wieleroverzicht. Verder onderzoek van mij zelve via teletekst verklaarde veel. Daar stond dus dat het om 16.15u begon. Dus al bij al maar 20 minuten gezien. Echt balen man
Nil volentibus arduum (Niets is moeilijk voor hen die willen)
Was een mooie uitzending!
Heeft sporza geen uitzending gemist ofzo...
Ze hebben toch maar mooie alle koersen over Nederlands grondgebied overgeslaan, niet?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Ik heb toch de volle 10 seconden van Schumacher gezien die volgens mij de Amstel won. En de laatste keer dat ik het controleerde gaat die koers door op Nederlands grondgebied
@chaingang: het stond wel correct op de Sporza website, hetgeen meestal een stuk betrouwbaarder is
@chaingang: het stond wel correct op de Sporza website, hetgeen meestal een stuk betrouwbaarder is
-Robin- schreef:Ik heb toch de volle 10 seconden van Schumacher gezien die volgens mij de Amstel won. En de laatste keer dat ik het controleerde gaat die koers door op Nederlands grondgebied
Aha, even nippen aan mijn glas wijn en ik heb dat gemist.. goed zo!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
C a s r a n schreef:Ze hebben toch maar mooie alle koersen over Nederlands grondgebied overgeslaan, niet?
Gelukkig is sporza een belgische zender[img=http://www.dirty-pages.net/forum/images ... n_idea.gif]
Vond het wel een goede uitzending. Weer goede muziek en ik krijg meteen zin in de voorjaarsklassiekers