Voor al je afspraakjes

1e keer LBL wie heeft er zin in voorbereiden?

suzyq
Forum-lid

suzyq 20 okt 2007 21:30

Nou, in 2008 ga ik LBL maar weer opnieuw proberen. Vorig jaar de 170 km route kwijtgeraakt en "slechts" een tochtje van 120 km gemaakt uiteindelijk. Dus in 2008 moet het er dan echt van komen.

Voor zover mogelijk train ik in de wintermaanden mee (zie ook topic "Fietsfanaten ZH gezocht"). Ik zie jullie hopelijk de 27e.

whocares
Forum-lid

whocares 20 okt 2007 22:26

[quote="SuzyQ"]Nou, in 2008 ga ik LBL maar weer opnieuw proberen. Vorig jaar de 170 km route kwijtgeraakt en "slechts" een tochtje van 120 km gemaakt uiteindelijk. Dus in 2008 moet het er dan echt van komen.

[/quote]

Hoe kun je nou de 170 km route kwijtraken!! Op je stempelkaart staat notabene de plaatsen die je aandoet.
Ik probeer , als ik ergens een routekaartje zie , de route van te voren zo'n beetje in te prenten( Nou heb ik een redelijke geheugen qua het onthouden van plaatsen waar ik al eens geweest ben ).

PS waar ben je hem kwijtgeraakt ??

235 km versie

Ben je op de Baraque de Fraiture geweest ??

Ik heb wel een idee waar je verkeerd bent gereden , de 2de splitsing ( 130 vs 170/235 ) stond wat ongelukkig aangegeven en als je dan even niet op let volg je RD de N66 ( 130 km ) ipv RA de N645 ( 170/235 km )

MBT de training Ga diverse keren naar streken waar je wat heuvelwerk tegenkomt , rij de Mergellandroute , dit om het klimwerk wat te oefenen . De klimmen in de Ardennen zijn wat langer dan de meeste klimmen in Nederland. De klim naar de Vaalserberg ( 3landenpunt ) van beide kanten beklimmen ( het beste vanuit Gemmenich ( Belgie ) , heeft iets steilere stukken ) of de Camerig voor de wat langere lengtes die ze hebben.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

suzyq
Forum-lid

suzyq 21 okt 2007 15:55

[quote="who cares"]
Hoe kun je nou de 170 km route kwijtraken!! Op je stempelkaart staat notabene de plaatsen die je aandoet.
Ik probeer , als ik ergens een routekaartje zie , de route van te voren zo'n beetje in te prenten( Nou heb ik een redelijke geheugen qua het onthouden van plaatsen waar ik al eens geweest ben ).

PS waar ben je hem kwijtgeraakt ??

235 km versie

Ben je op de Baraque de Fraiture geweest ??

Ik heb wel een idee waar je verkeerd bent gereden , de 2de splitsing ( 130 vs 170/235 ) stond wat ongelukkig aangegeven en als je dan even niet op let volg je RD de N66 ( 130 km ) ipv RA de N645 ( 170/235 km )
[/quote]

Ja, ik weet dat het niet meevalt om in zo'n massa fietsers de route kwijt te raken, maar het is blijkbaar toch mogelijk. De splitsing met 130 km hebben we meegekregen en zijn daar goed gereden. Daarna is het fout gegaan, maar geen idee waar precies. Uiteindelijk zijn we nooit bij de eerste stempelpost aangekomen, maar kwamen na 75 km op post 3 terecht, die voor de Redoute. Omdat we niet wisten waar het fout was gegaan zijn we maar verder gereden, uiteindelijk ruim 120 km op de teller. Volgende keer beter...

whocares
Forum-lid

whocares 21 okt 2007 20:06

De eerste splitsing of de 2de splitsing.

De 1ste is na een afdaling waar je RA de 130 km volgt en zeg maar RD en dan RA omhoog de 170 en 235 km versie volgt . Bij de N66 en N264 volgt de 2de splitsing , RD = N66 was de 130 km en RA was de 170/235 km versie . Het domme was dat net voor die splitsing er een pijl stond die RD aanwees en in de bocht , een beetje in het donker , het bord met daarop 170/235 . Dit vond ik verwarrend , maar omdat ik daar al eens geweest was in 2006 wist ik dat we daar RA moesten , maar als je daar nog nooit geweest bent kan dat gemist worden en rij je rechtdoor.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

suzyq
Forum-lid

suzyq 21 okt 2007 21:04

Ai, dat zal 'm geweest zijn. Die eerste heb ik namelijk wel gezien, de tweede niet. Volgende keer ga ik zeker beter opletten! Ik kwam nu aan de finish met een enorm overschot aan energie omdat je je toch instelt op 170 km. Dat overkomt me geen 2e keer (hoop ik...)

Thanks voor de tip!

voordelol
Forum-lid

voordelol 27 okt 2007 01:24

Nou.. zo te zien aan de reacties is er wel een beetje animo...
ik ben een plannertje in elkaar aan het zetten..
maar ga ondertussen natuurlijk wél gewoon door...
morgen rondje 80 km.. (zie afspraken zh)

én ik heb in de aanbieding: 4 november rondje mountainbiken op de Utrechtse Heuvelrug..
ieder die zin heeft is van harte welkom om aan te sluiten..
zal wel rondje van plm 60 km worden, één (warm) bakkie koffie onderweg..
géén wedstrijd, gewoon beetje benen onderhouden... ;)

wie gaan er mee???
1. Voordelol (Hans)
2. Fred
3. .....

Cannondale F 800 XT
Cannondale Synapse Carbon SL Ultegra SL
Haro SR 24

Plaats reactie