Te koop regels aangepast
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Misschien is het een idee om van de verkooptopics die gesloten worden niet hun oorspronkelijke titel te overschrijven. Ik kan me zo voorstellen dat iemand die net op het forum komt zijn/haar eigen topic niet meer terug kan vinden en er opnieuw één opent. Afgelopen week zag ik dit al gebeuren (meerdere topics van 'campo').
Al die "Belangrijk: De regeltjes"-topics zijn ook nogal verwarrend vind ik. Ik heb steeds de neiging om die topics te openen omdat het van belang lijkt. Inmiddels raak ik er een beetje aan gewend dat dit helemaal geen belangrijke topics zijn.
Wellicht kan "topic gesloten: lees de forumregels" o.i.d. aan de oorspronkelijke topictitel worden toegevoegd.
Al die "Belangrijk: De regeltjes"-topics zijn ook nogal verwarrend vind ik. Ik heb steeds de neiging om die topics te openen omdat het van belang lijkt. Inmiddels raak ik er een beetje aan gewend dat dit helemaal geen belangrijke topics zijn.
Wellicht kan "topic gesloten: lees de forumregels" o.i.d. aan de oorspronkelijke topictitel worden toegevoegd.
als toch bijgehouden wordt wanneer iemand zich op het forum heeft ingeschreven en wellicht ook hoeveel iemand zich online op het forum bevindt, zou het toch vrij makkelijk moeten zijn op basis daarvan een verkoopregel te maken. ipv 25 reacties.
Ikzelf bezoek dit forum regelmatig, lees veel, maar ben niet een "schrijver", zeker niet van die lulkoek reacties die je overal tussen vindt. (zoals of je vindt met dt of alleen t schrijft!?!)
Ikzelf bezoek dit forum regelmatig, lees veel, maar ben niet een "schrijver", zeker niet van die lulkoek reacties die je overal tussen vindt. (zoals of je vindt met dt of alleen t schrijft!?!)
Soms moet je eerst de wind van voren krijgen voordat je de wind in de rug hebt.
[quote="Freerider"]Er wordt niet bijgehouden hoeveel iemand online is.
Actief meelezen vind ik niet hetzelfde als actief deelnemen aan een forum. Wat dat betreft is deze regel misschien zelfs een extra stimulans om wat actiever te worden?!
En er zijn toch zat alternatieven als speurders, marktplaats en ebay? [/quote]
Gelukkig dan dat ik ook geen actief verkoper ben....
En het gaat er ook meer om dat ik me afvraag of er niet andere regels te verzinnen zijn dan de 25berichtenregel..
Actief meelezen vind ik niet hetzelfde als actief deelnemen aan een forum. Wat dat betreft is deze regel misschien zelfs een extra stimulans om wat actiever te worden?!
En er zijn toch zat alternatieven als speurders, marktplaats en ebay? [/quote]
Gelukkig dan dat ik ook geen actief verkoper ben....
En het gaat er ook meer om dat ik me afvraag of er niet andere regels te verzinnen zijn dan de 25berichtenregel..
Soms moet je eerst de wind van voren krijgen voordat je de wind in de rug hebt.
Die 25 berichtenregel gaat wel heel erg uit van het type forummer dat veel post. Het lijkt me toch tamelijk legitiem dat iemand die bijvoorbeeld een jaar hier rond hangt en vijf keer een vraag stelt en een paar keer iemand heeft geantwoord na een tijdje zijn fiets probeert te verkopen. 25 berichten is dan best wel veel.
Bovendien: met zoveel geleuter, wat maakt het eigenlijk uit dat er van alles verkocht wordt? Heeft Fiets daar last van?
Bovendien: met zoveel geleuter, wat maakt het eigenlijk uit dat er van alles verkocht wordt? Heeft Fiets daar last van?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Gewoon de advertenties die niet voldoen aan de standaard eisen.
Zoals vraagprijs en omschrijving, na 30min van plaatsing deleten. (hebben ze altijd nog de kans binnen 30min. correct te maken.)
Zoals vraagprijs en omschrijving, na 30min van plaatsing deleten. (hebben ze altijd nog de kans binnen 30min. correct te maken.)
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Valt reuze mee. Behalve forumlid bora ben ik nog nauwelijks van dat soort gedrag tegengekomen, terwijl er wel tientallen Verkooptopics zijn gesloten.
Het verkoopgedeelte is bedoeld als extra'tje voor mensen die iets bijdragen aan het forum, dat is iets anders dan meelezen (waar overigens niks mis mee is).
Het verkoopgedeelte is bedoeld als extra'tje voor mensen die iets bijdragen aan het forum, dat is iets anders dan meelezen (waar overigens niks mis mee is).