Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Fiets-tattoo

maus_1990
Forum-lid

maus_1990 12 okt 2007 00:23

ik overwoog wel zo'n tatoo te laten zetten, leek me wel leuk, alleen me ouders waren geen voorstander, en zondag zit ik in Barcelona dus dat zal ook moeilijk gaan, omdat ik alleen vrijdag op de beurs zou zijn...
Afbeelding

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 12 okt 2007 10:19

Ik vind het wel een mooie stunt, zie de lol er wel van in. Spraakmakend is het zeker!!
Ik kom vrijdag om 18.00 zeker even kijken..... (surprise wie er dan in de stoel zit.....)
Less is bore

diogenes
Forum-lid

diogenes 12 okt 2007 10:46

Ik zie elke tatouage als een aantasting van je lichaam. Maar ja, ik ben dan ook ouderwets....

Diogenes
Velgenfluisteraar

Florezido

pjotr
Forum-lid

pjotr 12 okt 2007 10:49

Volgens mij heeft ouderwets er niks mee te maken, In veel culturen bestaat het al eeuwen..
Anti-Spacers!

gast
Forum-lid

gast 12 okt 2007 11:52

[quote="b-ram"]We gaan natuurlijk niet een heel logo aanbrengen, inclusief "het race & mtb magazine" etcetc... Het 'fietsertje' -zoals wij het beeldmerk voor het gemak noemen- is een redelijk anoniem symbool waarmee je kunt laten zien wat jouw passie is. Zie ook de foto op onze website of in de nieuwsbrief.

Overigens begrip voor een ieder die er geen zin in heeft. Maar je hebt gelijk, er is redelijk wat animo, meer zelfs dan we vooraf gedacht hadden.

Wellicht tot ziens op de stand? Kom maar even kijken hoe het eraan toegaat...[/quote]

Ik vind dit echt een bezopen schaamteloze actie. Om publiciteit te krijgen iemand verminken. Ja, de persoon in kwestie kiest zelf zal de reactie wel worden, maar het is natuurlijk wel reuze interessant om een tattoo te laten zetten onder zoveel publieke aandacht. Over vijf jaar is er niemand meer die naar je kijkt op een beurs hoor. Stel je voor dat het logo volgend jaar verandert.

Degenen die dit organiseren moeten zich diep diep schamen en er nog maar eens goed over nadenken.

Maar ja, het zal uiteindelijk wel fake blijken te zijn of een airbrush of een henna tattoo worden oid.

airjay
Forum-lid

airjay 12 okt 2007 12:00

Zondag is het mijn beurt om een fietsertje te laten zetten. Ik ben het met een aantal mensen eens, het "Fietsertje" is een redelijk anoniem logo. Ik heb lang overwogen om een tattoo te laten zetten maar deze actie van fiets vind ik een kans die ik niet kan laten lopen!

marz
Forum-lid

marz 12 okt 2007 12:18

Ik vind dit echt een bezopen schaamteloze actie. Om publiciteit te krijgen iemand verminken. Ja, de persoon in kwestie kiest zelf zal de reactie wel worden, maar het is natuurlijk wel reuze interessant om een tattoo te laten zetten onder zoveel publieke aandacht. Over vijf jaar is er niemand meer die naar je kijkt op een beurs hoor. Stel je voor dat het logo volgend jaar verandert.

Degenen die dit organiseren moeten zich diep diep schamen en er nog maar eens goed over nadenken.

Maar ja, het zal uiteindelijk wel fake blijken te zijn of een airbrush of een henna tattoo worden oid.

Wat een nonsens dit zeg, sinds wanneer is een tattoo verminken, dat is puur een persoonlijke mening, er zijn voldoende mensen die dit GEEN verminken vinden, waronder ikzelf.
OK ik zal niet voor een fiets logo gaan, maar wat als je dat nu erg mooi vind en je het nu gratis kan laten zetten, alleen maar mooi megenomen.
En het levert inderdaad publiciteit op, maar dat is iets wat elk "bedrijf" wel wil, dus fiets goeie actie!
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when

gast
Forum-lid

gast 12 okt 2007 12:54

[quote="MarZ"]
Wat een nonsens dit zeg, sinds wanneer is een tattoo verminken, dat is puur een persoonlijke mening, er zijn voldoende mensen die dit GEEN verminken vinden, waronder ikzelf.
[/quote]

Soms moet je iets een beetje scherp neerzetten om je punt duidelijk te maken, ja dat is idd een persoonlijke mening.

Ik vind sommige tattoos ook mooi (die dame daar boven....), maar het zetten van het fietslogo omdat het gratis is, kan ik niet anders kwalificeren dan een verminking.

laurenss
Forum-lid

laurenss 12 okt 2007 13:02

Het lijkt me dat mensen het niet zetten omdat het gratis is maar omdat ze het mooi vinden ;)
Toch hoop ik dat Fiets een formuliertje oid heeft en dat je niet zomaar in die stoel kan ploffen. Persoonlijk vind ik dat er een drempeltje moet zijn (normaal is dat bv dat er betaald moet worden) zodat mensen eerst nadenken voordat ze een tattoo laten zetten.
Juist op zo'n beurs is de groepsdruk wat hoger en dat kan tot overhaaste beslissingen leiden.
Leuk voor de mensen die een tattoo laten zetten! Maar denk er wel goed over na en doe het dus voor de goede redenen ipv omdat het kan ;)

marz
Forum-lid

marz 12 okt 2007 13:08

Zeker, er moet zeer zeker een vorm van drempel zijn, is in tattoo shops net zo.
Anders krijg je idd jongeren en impulsieve mensen die snel de tattoo nemen omdat het gratis is of zo leuk is.
Een tattoo is definitief, iets waar je goed over nadenkt!
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when

Plaats reactie