Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Fiets oktober

Livio Livius
Forum-lid HC

Livio Livius 05 okt 2007 20:37

Lees ik nu elke maand dat Fiets niet op vrijdag bij iedereen in de bus ligt. Heet het topic alleen Fiets September, Fiets Augustus. Kunnen we hier alsjeblieft me ophouden! :rolleye:
What makes the boat go faster?

b-ram
Forum-lid

b-ram 05 okt 2007 21:41

Ja! En we benaderen alles voortaan ook positief.

Hmm;
"Sh*t, wel de hele andere rataplan gekeregen, Bike-Freak, FietsSport NTFU, maar geen Fiets....."

Bike-Freak, FietsSport NTFU, beiden niet gezien. En toch overal een abonnementje op. Maar, positief natuurlijk:

Daardoor had ik wel lekker tijd genoeg om Fiets te lezen :) (ja, ik had 'm al wel!)

Dus intersantos: raffel die handel even af in een avondje, heb je de rest van het weekend tijd voor......... (een rondje fietsen?)
http://www.fiets.nl" onclick="window.open(this.href);return false; & http://www.fietsactief.nl" onclick="window.open(this.href);return false; & http://www.procycling.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

gerardo
Forum-lid
Contact

gerardo 06 okt 2007 21:58

Lekker belangrijk! Vrijdag of zaterdag. Ik krijg de Fiets op vrijdag en lees deze op zaterdag! Trouwens de oktober uitgave ziet er veel belovend uit! Met name de bijlage van Bike Motion. Maar om me als Fiets abonnee nou te laten tattouëren vind ik wat overdreven! Leuker had geweest om wat nieieuwe type fietsen uit te proberen!
Gerardo

leocuypers
Forum-lid

Gebruikersavatar leocuypers 07 okt 2007 21:13

Ik zie op pagina 21 een reclame van campa staan. maar ik was me die fiets aan het bekijken. Deze is uiteraard merkloos. Maar kan iemand me zeggen hoe de liggende buis aansluit op het balhoofd. Volgens de foto komt deze in het midden van het balhoofd uit. Of hier heeft iemand zitten foto-soepen?

composite
Forum-lid

composite 08 okt 2007 10:37

Wat ik wel geinig vindt: de "test"/het vergelijk tussen wel vering op je ATB of geen vering.....
Als je dan naar de omslagfoto kijkt zie je welke keuze je moet maken..:D
Dat meisje zit lachend op de fiets lekker relaxed te dalen, terwijl die gozer met een gezicht daalt alsof hij door de dood op de hielen wordt gezeten en net van een potje XTC pillen heeft zitten knabbelen terwijl hij in de koplampen van een op zich af razende trein kijkt, kortom: niet echt ontspannen dus!
Dat was uiteraard ook de conclusie van het stukje, maar dan hadden ze wat mij betreft ook deze foto mogen plaatsen zonder tekst!!;)
Gang is alles!!

Edwin
Admin

Gebruikersavatar Edwin 08 okt 2007 15:06

[quote="leo cuypers"]Ik zie op pagina 21 een reclame van campa staan. maar ik was me die fiets aan het bekijken. Deze is uiteraard merkloos. Maar kan iemand me zeggen hoe de liggende buis aansluit op het balhoofd. Volgens de foto komt deze in het midden van het balhoofd uit. Of hier heeft iemand zitten foto-soepen?[/quote]

Wij gokken op [merlin]
Afbeelding | Afbeelding

leocuypers
Forum-lid

Gebruikersavatar leocuypers 08 okt 2007 22:47

[quote="Freerider"][quote="leo cuypers"]Ik zie op pagina 21 een reclame van campa staan. maar ik was me die fiets aan het bekijken. Deze is uiteraard merkloos. Maar kan iemand me zeggen hoe de liggende buis aansluit op het balhoofd. Volgens de foto komt deze in het midden van het balhoofd uit. Of hier heeft iemand zitten foto-soepen?[/quote]

Wij gokken op [merlin][/quote]

Ja, dit is hem
had ik nog nooit gezien

Plaats reactie