Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

spam topic

maruc
Forum-lid

maruc 13 okt 2007 23:53

Nee het aantal posts niet, het gaat tenslotte om de inhoud van de posts, al kan je met geen enkele post natuurlijk ook geen nuttige posts hebben geplaatst.
Maar het lijk me daarom ook handig om bij de regels te zetten "voor nuttige forumleden" of voor "aktieve forumleden".
Trouwens het lijk me sterk dat als iemand zijn enige drie posts besteed om drie artikelen te koop aan te bieden echt van plan is om verder op het forum ook actief te zijn.

Edwin
Admin

Gebruikersavatar Edwin 14 okt 2007 10:46

Kan me de verwarring wel voorstellen. Ben zelf ook lang voorstander geweest van het niet te strak regelen van de te koop topics. Het is ondertussen echter wel duidelijk dat het merendeel van de mensen die hun eerste post in de te koop categorie plaatsen daarna nooit meer terug komt.
We hebben de regels daarom nu wat aangescherpt. Te koop topics mogen pas geopend worden als een forumlid minimaal 25 berichten heeft. (nu moeten we natuurlijk weer op gaan letten dat mensen niet even snel 25 onzin berichten plaatsen ;-))
Afbeelding | Afbeelding

gbrand
Forum-lid

gbrand 14 okt 2007 12:16

Eéntje dan om de 25 vol te maken? Nu nog iets zoeken wat ik kan verkopen ;-)
Zo\'n tellertje heb ik ook gehad.

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 14 okt 2007 15:06

[quote="Gbrand"]Eéntje dan om de 25 vol te maken? Nu nog iets zoeken wat ik kan verkopen ;-)[/quote]

Die oude R3 misschien???
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

Plaats reactie