Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Fiets ooit eens digitaal als app?

bram21
Forum-lid

bram21 04 feb 2011 13:18

gewoon lekker bladderen, en ik denk dat ik dan een van de weinige ben die de fiets na 2 jaar nog een keer door leest(of 4 jaar, of 6 jaar ..........)
Climb like an Oreamnos, descend like an Accipiter

fizik
Forum-lid

fizik 07 feb 2011 23:32

[quote="bram21"]gewoon lekker bladderen, en ik denk dat ik dan een van de weinige ben die de fiets na 2 jaar nog een keer door leest(of 4 jaar, of 6 jaar ..........)[/quote]

Ik heb er ook nog zat liggen en lees ze helemaal stuk. Grappig om 5 jaar later nog eens een blad te lezen en je dan te verbazen over wat er allemaal alweer veranderd is.

tutti
Forum-lid

tutti 08 feb 2011 23:44

Is persoonlijk, denk ik. De een wil een papieren uitgave, de ander, waaronder ikzelf, wil het digitaal. Kan de prijs ook lekker naar beneden! Geen papier, inkt, verpakkingsmateriaal. Alleen de plaatselijke harmonie of voetbalvereniging is slechter af omdat er minder oud papier is in te zamelen.
Better do it right once

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 09 feb 2011 10:11

Ik lees tijdschriften in de trein, in bed of in bad, of lekker op de bank in die momenten waar ik even geen techniek wil. Ik noem die momenten ontspannend :)

Voor mij geen blaadjes als app hoor, ik schrijf ook in en papieren agenda en heb een kladblok, lekker!
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

flores
Forum-lid

Gebruikersavatar flores 09 feb 2011 11:20

[quote="superrose"]Ik lees tijdschriften in de trein, in bed of in bad, of lekker op de bank in die momenten waar ik even geen techniek wil. Ik noem die momenten ontspannend :)
Voor mij geen blaadjes als app hoor, ik schrijf ook in en papieren agenda en heb een kladblok, lekker![/quote]

En op de wc niet te vergeten. Wel tussentijds doorspoelen.
Als "magazine/boekverslaafde" kan voor mij, een app het tastbare van een magazine cq boek niet vervangen. En het vullen van boekenkasten wordt ook moeilijk met apps.
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

dapoker
Forum-lid

Gebruikersavatar dapoker 09 feb 2011 12:44

Vanuit mijn vak heb ook ik veel te maken met dit soort vraagstukken. Een tijdschrift digitaal maken is een gemakkelijke opdracht. Er meerwaarde aan geven is echter een ander verhaal. Dan heb je het inderdaad over dynamische content of uitgebreide zoekfuncties in (oudere) nummers waardoor jij als gebruiken bepaald wat je ziet. Ik zie om me heen veel 'oude' media aansluiting zoeken bij 'nieuwe' media en als het mis gaat ligt het altijd aan het zelfde... Geen relevantie/meerwaarde naar de gebruikers.

Het ontwikkelen van een goede App is alles behalve simpel. Goed onderzoek naar wensen en relevantie naar doelgroep is noodzakelijk. Ik ben benieuwd naar wat de toekomst gaat geven?
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;

marcvmegroot
Forum-lid

marcvmegroot 09 feb 2011 13:22

Voor mij hoeft het niet. Als het gedaan wordt de keuze laten. Niet iedereen heeft het geld er voorover om een tablet te kopen.
Mijn mobiele telefoon staat nooit aan, ik heb thuis een vast toestel en als ik er niet ben bellen ze maar terug.
De computer is een hobby apparaat.
En ik vind het heerlijk om de klap op de deurmat te horen nadat de brievenbus heeft geklapperd. Altijd weer kijken of de fiets er is.
De inhoud is altijd weer spannend.
Dus van mij mag het, maar dan naast de gedrukte versie.
people are strange when you\'re a stranger

http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 09 feb 2011 13:34

en.... een tijdschrift kopen is soms een beetje luxe, een kadootje voor mezelf.
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

catscanner
Forum-lid
Contact

catscanner 12 feb 2011 11:11

Die digitale versie kan me gestolen worden, een mobiele site of app voor het forum zou ik wel geweldig vinden. Het blad kan ik namelijk meenemen in de trein, het forum helaas niet.
Mijn Alpe d'HuZes Facebookpagina: Facebook.com/Jordy-van-Baal-fietst-Alpe-Dhuzes-2014. Like & Share!
Fiets jij ook voor het goede doel? Kijk snel hier.

charite
Forum-lid

charite 12 feb 2011 18:51

[quote="catscanner"]. Het blad kan ik namelijk meenemen in de trein, het forum helaas niet. [/quote]

Waarom niet?

Je kan het forum gewoon op tablet of laptop de trein in meenemen.

Geen enkele probleem.

Cheers,

Peter

maui
Forum-lid

maui 15 feb 2011 01:16

Fiets digitaal; yes please! Alleen al voor de vakantie een uitkomst. Digitaal heeft meerdere voordelen naast ruimte in de kast:
Ook de 10de keer lezen is het exemplaar als nieuw
Searchable
Extra mogelijkheden zoals films en doorlinken

Naast elkaar laten bestaan zou al een hele uitkomst zijn, maar van mij mag ie 100% digitaal
Dedacciai Ran, Campagnolo SR & Eurus, Deda opbouw

rose69
Forum-lid

rose69 15 feb 2011 10:20

Wel interessant wat er zo losgeweekt wordt. In het begin vooral digitale aanhangers, vervolgens toch liefhebbers voor het geprinte. Volgens mij is de tussenstand nu ongeveer gelijk met daar tussen ook mensen die voor beide pleiten.
Uitdagingen 2011: SRC 160km, Ardechoise 176km Volcanique, LM 250km
http://www.bikeplanner.com/rose69" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie