GIRO brillen!!!!
-
- Forum-lid HC
Ook oakleys gaan kapot en zijn gewoon overprijsd. Heb tot nu toe weinig over klachten met Briko gehoord en de lenzen zijn gewoon heel goed. Alle waar naar zijn geld maar bij prijs kwaliteitsverhouding zouden ze oakley weleens voorbij kunnen streven.
Maar oakleys hebben hun naam en faam mee...
Sharkman 1 schreef:Ook oakleys gaan kapot en zijn gewoon overprijsd. Heb tot nu toe weinig over klachten met Briko gehoord en de lenzen zijn gewoon heel goed. Alle waar naar zijn geld maar bij prijs kwaliteitsverhouding zouden ze oakley weleens voorbij kunnen streven.
Ik vind dit ook niet echt goedkoop, hoor. Mijn Oakley was goedkoper (bij Walstock)
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Sharkman 1 schreef:Ook oakleys gaan kapot
Mijn Oakley heeft paar weken geleden 3 crossfietsen overleefd, er zat zelfs geen krasje op. Bril vloog uit m'n helm toen ik het gras nader aan 't onderzoeken ging en de 3 achter me reden er over heen. Misschien was 't ook wel een beetje heel erg veel mazzel dat ie 't overleefde .
Die prijs van die Giro brillen vind ik wel absurd, dat is gewoon net zo achtelijk als Oakleys in Europa (maar dan zonder de enorme keuze in glazen en dergelijke). Oakley's zijn tegenwoordig goedkoper dan BBB's . Een nieuwe Half Jacket met transition glazen voor 91 USD incl verzenden, dus <65
- christoffel
- Forum-lid
Afgezien van de prijzen vind ik de Giro het simpelweg qua looks van z'n leven niet bij een Oakley halen. Het oog wil ook wat!
Gang is alles...